نجابت:بعد از سخنان رهبری کسی نباید خود را مبرا کند/حل مسائل کشور جز با تعامل قوا ممکن نیست

۲۸ام بهمن ،

16-63.jpg

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به پیشنهاد‌های مقام معظم رهبری به سران قوا گفت: در شرایطی که کشور ما یک دشمن قوی خارجی دارد، ما ناگزیر از حفظ آرامش برای ایستادن در برابر دشمن هستیم.

حسین نجابت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه “نصیحت مقام معظم رهبری این بود که آرامش کشور در هر سطحی حفظ شود”، اظهار کرد: در صحبت‌های ایشان، گفتار روسای قوای مجریه و مقننه تقبیح شد اما نکته مهم سخنرانی ایشان این بود که اولا گفتند فعلا نصیحت می‌کنم، یعنی اینکه بعدا ممکن است برخورد کنند و دیگر اینکه تاکید کردند کسی بر اساس این صحبت‌ها علیه این و آن شعار ندهد. منظور ایشان این بود که در همین رابطه هم باید با آرامش عمل شود.

وی افزود: در حال حاضر مملکت ما نیاز به آرامش دارد و در پرتو آرامش است که می‌شود مسائل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی – چه سیاست داخلی و چه سیاست خارجی – را ساماندهی کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر لزوم وحدت مسئولان تصریح کرد: اگر این وحدت اتفاق بیفتد، آرامش در داخل کشور ایجاد می‌شود و دشمن خارجی هم گستاخ نخواهد شد.

این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان ادامه داد: بعد از سخنان مقام معظم رهبری نباید کسی خود را مبرا کند و در پی ایجاد تنش باشد، چراکه این امر به شدت تقبیح خواهد شد.

وی با بیان اینکه “حل مسائل مهم کشور جز از طریق تعامل میسر نمی‌شود”، گفت: در فضایی که مجلس و دولت بخواهند مقابل یکدیگر بایستند، بدیهی است که چیزی حل نخواهد شد و اگر امیدی به حل مسائل باشد، در فضای تعامل اتفاق می‌افتد. مساله‌ای که چندین ماه است رهبری نسبت به آن اخطار می‌دهند اما روشن است که مسئولان در رده‌های مختلف نسبت به آن بی‌توجه بوده‌اند که شاهد بروز این اتفاقات بوده‌ایم. ایشان دائما دعوت به وحدت و آرامش کرده‌اند که سخنان امروز ایشان نقطه اوج آن بود.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر لزوم تبعیت سران قوا از فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: درست است که ما رقابت‌های انتخاباتی را در پیش داریم اما به سبب اینکه یک دشمن قوی خارجی داریم، ناگزیر از حفظ آرامش هستیم و در این شرایط مهم نیست که چه کسی برنده یا بازنده خواهد بود، بلکه همه باید در برابر دشمن بایستیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.