نجات ۵۰ تن در حریق برج مسکونی

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/سخنگوی آتش‌نشانی‌های کشور با بیان اینکه دود بسیاری طبقات فوقانی در این ساختمان را فرا گرفته گرفته و همین امر سبب محبوس شدن تعداد بسیاری از سکنه شده بود، گفت: آتش‌نشانان همزمان با تقسیم شدن به دو گروه، عملیات نجات و اطفای حریق را آغاز کردند که در این عملیات ۵۰ تن از ساکنان از طبقات بالایی خارج شده و به فضای باز منتقل شده‌اند.
سخنگوی آتش‌نشانی‌های کشور از وقوع حریق برجی مسکونی در پایتخت خبر داد.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: وقوع یک مورد اتفاق حریق در برج مسکونی به آدرس بالاتر از میدان هروی، میدان عقیلی در ساعت ۱۹:۵۴ دیشب به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی و نرده‌بام به محل اعزام شدند، گفت: محل اتفاق یک برج ۱۲ طبقه مسکونی بود که حریق در قسمت شوتینگ طبقه اول آن رخ داده و به طبقه دوم نیز سرایت کرده بود.

سخنگوی آتش‌نشانی‌های کشور با بیان اینکه دود بسیاری طبقات فوقانی در این ساختمان را فرا گرفته گرفته و همین امر سبب محبوس شدن تعداد بسیاری از سکنه شده بود، گفت: آتش‌نشانان همزمان با تقسیم شدن به دو گروه، عملیات نجات و اطفای حریق را آغاز کردند که در این عملیات ۵۰ تن از ساکنان از طبقات بالایی خارج شده و به فضای باز منتقل شده‌اند.

ملکی با اشاره به اجرای عملیات اطفای حریق در این برج، افزود: پس از مدتی آتش‌نشانان شعله‌های در این ساختمان را به طور کامل اطفا و پس از انجام عملیات تخلیه دود و ایمن‌سازی محل، در ساعت ۲۱:۵۰ به عملیات خود خاتمه دادند.

به گفته وی، سبب این اتفاق از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بررسی و اعلام خواهد شد.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.