نجفی: پیشنهادها را می پذیرم اما فیلمی به مرحله تولید نمی رسد

بازی در تئاتر/
نجفی: پیشنهادها را می پذیرم اما فیلمی به مرحله تولید نمی رسد
۲۴ مهر – ۱۱:۲۸:۱۵ – { سینمای ایران } – کـدخبـر : ۱۱۸۰۹۷
  • بازیگر فیلم «تهران، طهران» با اشاره به شرایط نامساعد تولید در سینما تأکید کرد در نمایشی در جشنواره تئاتر فجر امسال بازی خواهد کرد.

قربان نجفی بازیگر سینما و تلویزیون به سوره سینما گفت: این روزها پیشنهادات زیادی در سینما و تلویزیون دارم اما به خاطر رکود موجود در وضعیت تولید فیلم، هیچکدام قطعی نیست.

بازیگر «آسمان محبوب» گفت: ۵ فیلم اکران نشده دارم که منتظر اکران آنها هستم. «آسمان محبوب» به کارگردانی داریوش مهرجویی، «پذیرایی ساده» به کارگردانی مانی حقیقی، «خاکستر و برف» به کارگردانی روح الله سهرابی، «مواجهه» به کارگردانی سعید ابراهیمی فر و یک فیلم ویدئویی «زندگی در حضور یک دیوار» به کارگردانی میکائیل شهرستانی که هیچکدام اکران نشده و به نمایش در نیامده است.

این بازیگر گفت: «زندگی در حضور یک دیوار» درباره یک نویسنده است که با توهماتش و با گذشته اش زندگی می کند. گذشته ای که عینیت پیدا کرده است. برای نمایش این فیلم در جشنواره های خارجی مجوزهای لازم را دریافت کرده ایم و تلاش می کنیم که این فیلم در جشنواره های خارجی به نمایش دربیاید.

نجفی گفت: یک پیشنهاد تئاتر دارم. قرار است در نمایشی به نویسندگی سیروس همتی و کارگردانی رویا کاکاخانی بازی کنم. این نمایش برای شرکت در جشنواره تئاتر فجر آماده می شود.

نجفی بازی در فیلم های «مزرعه پدری»، «طهران، تهران»، «پیک نیک در میدان جنگ» و غیره را در کارنامه دارد.


پایگاه خبرى ، تحلیلى سوره سینما
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.