نحوه غیرفعال‌سازی سرویس انتظار مکالمه تلفن ثابت

 

 

سرویس انتظار مکالمه از خردادماه امسال به صورت پایلوت در چند مرکز مخابراتی برای تمام مشترکان ارائه شده است و اکنون این امکان در اختیار مشترکانی قرار داده‌ شده تا خودشان این سرویس را بر خطوط خود مدیریت کنند و در صورت تمایل به فعال‌سازی و غیر فعالسازی این سرویس خود تصمیم گیرنده‌ باشند چراکه “انتظار مکالمه” برای تعداد زیادی از مشترکین فعال شده و قرار است تعداد باقیمانده هم بخ زودی از این سرویس بهره‌مند شوند.

به گزارش ایرانویج به نقل از ایسنا، فعال‌سازی سرویس انتظار مکالمه (Call Waiting) برای تمامی خطوط تلفن ثابت تهران و البرز، امکانی است که به تازگی شرکت مخابرات در اختیار شهروندان قرار داده است.

با این سرویس این امکان برای مشترک تلفن ثابت هم فراهم شده که در حین پاسخگویی به نفر اول، با شنیدن بوق‌های پی‌در‌پی متوجه تماس و پشت خط بودن نفر دوم بشوند و با مراجعه به سایت مخابرات استان تهران می‌توان دید که آیا پیش‌شماره شما در لیست پیش‌شماره‌هایی که اکنون این امکان را دارند، قرار دارد یا خیر.

نحوه فعالسازی سرویس انتظار مکالمه

نحوه فعال‌سازی این سرویس بنا بر اعلام شرکت مخابرات استان تهران به این شکل است که برای فعال‌سازی انتظار مکالمه، برروی خط تلفن کافی است دستور #۴۳* را وارد کنید و این سرویس فعال خواهد شد.

همچنین می‌توان برای استفاده از این سرویس و برای جواب دادن به مشترک پشت خطی‌، در تلفن ثابت معمولی از قلاب گوشی و عدد ۲ و در تلفن بی‌سیم از FLASH و عدد ۲ استفاده کرد.

استفاده از این سرویس که پیش از این جزو سرویس‌های ویژه و ارزش افزوده تلفن ثابت محسوب می‌شده، رایگان است و هزینه‌ای برای مشترکان ندارد.

نحوه غیر فعال‌سازی سرویس انتظار مکالمه هم به این شکل است که اگر مشترکی تمایلی به استفاده از آن نداشت، می‌تواند با استفاده از دستور #۴۳# این سرویس را غیر‌فعال کند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.