نخستین نشست اپوزیسیون‌های رژیم آل سعود برگزار می‌شود

یک مخالف رژیم‌ آل سعود که نخواست نامش فاش شود، گفت؛ اولین نشست مخالفان حکومت عربستان، تا چند روز آینده در یکی از دو شهر لندن یا بیروت برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الوعی نیوز؛ این مخالف رژیم آل سعود، با اعلام این خبر افزود: نیروهای مخالف، با ائتلافی همه جانبه بر ضد حکومت خواهان تعیین سرنوشت و برپایی حکومتی براساس آزادی مذهبی، سیاسی و فرهنگی هستند.
 
وی در ادامه، اظهار داشت: این نشست به عنوان اولین گردهمایی مخالفان رژیم آل سعود به شمار خواهد آمد که تا پایان هفته در یکی از دو شهر لندن یا بیروت برگزار خواهد شد و شخصیت های بارز سیاسی مخالف رژیم پادشاهی عربستان، همچون سعدالفقیه، مضاوی رشد و حمزه الحسنه در این نشست حضور خواهند یافت.
 
این مخالف سیاستهای حکومت عربستان، در پایان سخنانش گفت: همه نیروهای مخالف حکومت در مورد تعیین سرنوشت واذگاری به دمکراسی به دست مردم عربستان، به توافق رسیدند و ما قصد داریم هرچه زودتر خود را از قید و بند آل سعود رها کنیم.
 
گفتنی است؛ پس از تظاهرات گسترده مخالفان حکومت در عربستان، نیروهای اپوزیسیون در این کشور از ائتلافی بزرگ سخن گفتند که همه اعضای آن، خواهان سرنگونی حکومت آل سعود هستند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.