نخستین صداپیشگی دی‌کاپریو در انیمیشن ˝شغل چرخ ‌دنده˝

۱۰م آذر ،

˝لئوناردو دی‌کاپریو˝، ستاره سرشناس و شناخته شده سینما به دعوت تهیه‌کنندگان انیمیشن کمدی – اکشن ˝شغل چرخ‌دنده˝، به عنوان صداپیشه یکی از کاراکترهای اصلی با این پروژه سینمایی همکاری می‌کند.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، این اولین بار است که “دی‌کاپریو” به عنوان صداپیشه با یک انمیشین سینمایی همکاری می‌کند و به همین خاطر از هم اکنون بسیاری از طرفداران و منتقدان سینمایی منتظرند تا نتیجه نهایی کار این ستاره محبوب و مشهور سینما را در یک انیمیشن و روی پرده سینما ببینند.

بنابر این گزارش، فیلمنامه این انیمیشن را “لورن کامرون” به رشته تحریر درآورده و “پیتر لپینوتیس” آن را براساس فیلم کوتاه قبلی خود با نام “سورلی سنجاب”، که بسیار مورد تحسین منتقدان نیز قرار گرفت، کارگردانی می‌کند.

در این انمیشن سینمایی “کاترین هیگل”، “ویل آرنت”، “براندون فریرز” و “استفن لانگ” دیگر بازیگرانی می باشند که همکاری آنها در کنار “دی‌کاپریو” با انیمیشن “شغل چرخ‌دنده” فطعی شده است.

به نوشته هالیوود ریپورتر، داستان انمیشن کمدی – اکشن “شغل چرخ‌دنده” در اواخر دهه ۵۰ میلادی و یک شهر خیالی رخ می‌دهد و دربارهٔ ماجراجویی‌های یک سنجاب بازیگوش با نام ‌”سورلی” و دوست قدیمی‌اش (بادی موشه) است که قصد دارند از یک مغاره بزرگ فروشنده چرخ دنده و لولزم ماشین سرقت بزرگی را طراحی و انجام بدهند.

گفتنی است، انیمیشن کمدی- اکشن “شغل چرخ‌دنده” محصول مشترک کانادا، کره و آمریکا است.


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.