نخستین گوشی مجهز به پردازنده دوهسته‌ای اینتل وارد چین می‌شود

۰۶اردیبهشت،

نخستین گوشی مجهز به پردازنده دوهسته‌ای اینتل وارد چین می‌شود

نخستین گوشی مجهز به پردازنده دوهسته‌ای اینتل وارد چین می‌شود

شرکت چینی لنوو در نظر دارد K900 که اولین گوشی هوشمند مجهز به پردازنده دوهسته‌ای اینتل محسوب می‌شود را از تاریخ ۶ می یعنی هفته آینده وارد بازار چین بکند.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، جی‌اس‌ام‌آرنا نوشت : شرکت لنوو برای اولین بار گوشی هوشمند K900 را در ژانویه سال جاری میلادی در نمایشگاه CES 2013 به نمایش گذاشت و اعلام کرد که این محصول اولین گوشی هوشمند جهان مجهز به پردازنده دوهسته‌ای اینتل محسوب می‌شود.

این گوشی هوشمند به پلت‌فرم Clover Trail اینتل مجهز و سیستم‌عامل اندروید مجهز شده است و نمایشگر ۵٫۵ اینچی آن که از نوع IPS است، تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش می‌گذارد و بدنه پلی‌کربناتی ۶٫۹ اینچی آن هم این گوشی هوشمند را در زمره محصولات باریک قرار می‌دهد.

اما انتظار برای در اختیار گرفتن این گوشی هوشمند بالاخره به پایان رسیده است و این طور که پایگاه‌های خبری گزارش داده‌اند، شرکت چینی لنوو در نظر دارد K900 را از تاریخ ۶ می یعنی هفته آینده وارد بازار چین بکند.

متاسفانه هنوز اعلام نشده است که این گوشی هوشمند از چه تاریخی وارد دیگر کشورهای جهان می‌شود و کاربران در دیگر کشورهای دنیا از چه زمانی می‌توانند آن را در اختیار بگیرند.

شرکت لنوو ژانویه امسال اعلام کرده بود که K900 را مدت کوتاهی پس از چین به دست کاربران بعضی کشورهای انتخاب شده می‌رساند که البته هم‌اکنون خبری در این زمینه منتشر نشده است.

قیمت این محصول هم هنوز به طور نهایی تایید و اعلام نشده است.
/۲۷۵۹/


اخبار راسخون / علم و فناوری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.