نرم افزار ارسال پیام صوتی گروهی

۲۶خردادماه،

نرم افزار ارسال پیام صوتی گروهی

محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به ارایه نرم افزار تازهی برای ارایه پیام صوتی به گروهی از اشخاص از طریق تلفن ثابت و همراه شدند.      

به گزارش راسخون به نقل از فرهنگ نیوز ، محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به ارایه نرم افزار تازهی برای ارایه پیام صوتی به گروهی از اشخاص از طریق تلفن ثابت و همراه شدند که استفاده از آن سبب کاهش زمان ارسال پیام نسبت به مدت ارسال پیامک های فعلی می گردد.

«محمد ترک زبان»، مدیرعامل شرکت دانش بنیان ارایه دهنده این محصول اظهار داشت: در این سیستم نرم افزاری، ارسال کننده پیام می تواند پیام های متعدد ضبط شده را به صورت متنی و صوتی از طریق یک رایانه و یک خط تلفن به طور همزمان به شماره های مختلف از جمله تلفن های ثابت شهری و تلفن همراه ارسال کنند.

وی امکان ارسال پیامک صوتی گروهی را به صورت وارد کردن یک پیش شماره از دیگر مزایای این سیستم عنوان کرد و گفت: در صورتی که شماره تماس مخاطبان در درسترس نباشد می توان با وارد کردن یک پیش شماره پیام های صوتی دسته جمعی را ارسال کرد.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان همچنین امکان ضبط صدای مخاطب را از دیگر امکانات این سیستم دانست و گفت: در صورتی که مخاطب انتقاد و یا نظری داشته باشد صدای مخاطب را روی کامپیوتر شما ضبط و کاربر را از وجود نظرات مخاطبان آگاه می‌کند.

ترک زبان خاطرنشان کرد: امکان ثبت شماره تلفن این سیستم بر روی تلفن ثابت مخاطب قابل ملاحظه است و از سوی دیگر کاربران هزینه ای بابت ارسال پیام های گروهی برای خطوط تلفن ثابت اشغال پرداخت نمی کنند.

وی گفت: برآورد هزینه برای هر پیام صوتی معادل یک دقیقه مکالمه داخل شهری و به عهده کاربران ارسال کننده پیام است. برای استفاده از این سیستم رایانه و خط تلفن ثابت مورد نیاز است. وی کاربرد چنین سیستم هایی را در رستوران ها، فروشگاه ها، مراکز خرید و دیگر مراکز ارایه دهنده خدمات عنوان کرد.   

/۱۱۷/


اخبار راسخون / علم و فناوری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.