نسخه‌ی یک ترابایتی و مشکی رنگ کنسول ایکس باکس سری S رونمایی شد

مایکروسافت نسخه‌ی یک ترابایتی کنسول ایکس باکس سری اس را با رنگ مشکی و برچسب قیمتی ۳۴۹ دلاری رونمایی کرد.

نسخه‌ی یک ترابایتی و مشکی رنگ کنسول ایکس باکس سری S رونمایی شد

به گزارش ممتاز نیوز، مایکروسافت در جریان رویداد Xbox Games Showcase، نسخه‌ی جدیدی از کنسول مقرون‌به‌صرفه‌ی ایکس باکس سری اس را رونمایی کرد. نسخه‌ی جدید این کنسول به‌رنگ مشکی خواهد بود و از فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی بهره خواهد برد؛ غیر از دو مورد یادشده، کنسول جدید هیچ تفاوت دیگری با نسخه‌ی عادی Xbox Series S نخواهد داشت.

مایکروسافت نسخه‌ی جدید ایکس‌باکس سری اس را Xbox Series S Crabon Black می‌نامد؛ ردموندی‌ها این کنسول را از یک سپتامبر (۱۰ شهریور) با قیمت ۳۴۹ دلار روانه‌ی بازار خواهند کرد؛ البته امکان ثبت پیش‌سفارش از امروز وجود دارد. کنسول جدید مایکروسافت از فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی SSD بهره می‌برد.

فیل اسپنسر، مدیرعامل Microsoft Gaming در جریان رویداد Xbox Games Showcase، ضمن اعلام آنکه شرکت متبوعش برای پاسخ به تقاضای موجود برای ایکس باکس سری ایکس، عرضه‌ی این کنسول را افزایش داده است، خاطرنشان کرد که ردموندی‌ها نیاز کاربران به فضای ذخیره‌سازی بیشتر برای کنسول ایکس‌باکس سری اس را شنیده‌اند و به‌همین دلیل نسخه‌ی یک ترابایتی آن را روانه‌ی بازار خواهند کرد.

نسخه‌ی نخست ایکس‌باکس سری اس با برچسب قیمتی ۲۹۹ دلاری و فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی معرفی شده بود؛ بنابراین عرضه‌ی نسخه‌ی یک ترابایتی این کنسول، اقدامی شایسته از سوی ردموندی‌ها خواهد بود. پیش‌تر نیز شرکت وسترن‌دیجیتال کارت‌های ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت و یک ترابایتی خود را نیز برای ایکس‌باکس سری اس با قیمت پایه‌ی ۷۹٫۹۹ دلاری برای مدل ۵۱۲ گیگابایتی معرفی کرده بود.

برچسب قیمتی ۳۴۹ دلاری برای نسخه‌ی یک ترابایتی ایکس‌باکس سری اس بدین مفهوم است که شما برای دستیابی به ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بیشتر، ۵۰ دلار مبلغ اضافه‌تر از قیمت پایه‌ی کنسول را پرداخت خواهید کرد.

انتهای پیام/


پلاس
تکنولوژی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.