نشانگانی از بازی Plants Vs. Zombies 2

۱۳خردادماه،

استودیوی PopCap اخیرا چندین تصویر از زامبی‌ها و گیاهان محبوب در بازی Plants Vs. Zombies را در غالبی متفاوت منتشر کرده که سبب جنجال خبری شده است.
 
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، آیزاک کلارک، نقش اول سه گانه‌ی Dead Space و شخصیت‌های دو بازی Mass Effect و Medal of Honor سوژه طراحی‌های تازه PopCap قرار گرفته‌اند. در تصویر مرتبط با بازی Dead Space، یک زامبی را در لباس کلارک ملاحظه می‌کنید و در تصاویر مربوط به Mass Effect هم ارتش گیاهان فضایی را در نقش سربازان جوخه‌ی فرمانده شپرد می‌بینید. Dead Face و Grass Effect نام تصاویری می باشند که از دو بازی نام برده انتشار یافتند. اخیرا هم تصویری تحت نام Petal of Honor انتشار یافت که واضحا نشان دهنده فضای بازی Medal of Honor است.
 
نسخه دوم این عنوان قرار است تا انتهای سال میلادی عرضه شود اما برای اطلاعات بیشتر باید تا E3 2013 که هفته آینده برگذار خواهد شد منتظر ماند و ملاحظه کرد که الکترونیک آرتز در مورد این بازی چه حرف‌های برای گفتن خواهد داشت.
 
بازی Pvs.Z یک عنوان فانتزی در سبک Tower Defense است که در آن شما باید با استفاده از گیاهان مختلفی که در دست دارید، از خانه و البته خودتان مراقبت کنید و نگذارید زامبی‌ها به هیچ وجه به خانه‌ی شما برسند.
 
شماره اول این بازی در سال ۲۰۰۹ توانست موفقیت عظیمی به دست آورد و به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آرکید تبدیل شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.