نشت آب علت نشست خیابان ولی عصر / تزریق ۱۰۰هزار تن سیمان در محدوده خیابان فرهنگ تا منیریه

بهمن اسکندری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نشست خیابان ولی عصر گفت: بعد از نشستی که در خیابان فرهنگ ایجاد شده بود و به دلیل خاک بد منطقه درعمق ۱۸۰ تا ۲۰۰ متری از خیابان فرهنگ تا میدان منیریه عملیات تزریق بتن را انجام داده و ۱۰۵گمانه به فاصله ۱۵ متر زده و تزریق سیمان نیز انجام شد .

وی ادامه داد: دو دستگاه TBM نیز با دقت یک سانتی مترطی روزهای گذشته وارد خط شده و مشکلی در خطوط نداشتیم .

اسکندری با اشاره به جزئیات دو نشستی که در خیابان ولی عصر رخ داده است گفت: نشستی که ۱۰صبح امروز(پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه) درخیابان ولی عصر رخ داد به دلیل نشت آب دراین محدوده بود که سبب شد تزریق ها خیس و مواد خودش را نگیرد.

وی با بیان این که نشست دوم ۱۲ظهرامروز رخ داد و به دلیل وسعت آن بخشی از خیابان ولی عصر بسته شد گفت: روز گذشته ما متوجه ورود آب به زیر دستگاه های TBM شده بودیم که به شرکت آب و فاضلاب منطقه ۵ خبر داده اما آنها اعلام کرده بودند ما نشت آب نداریم . سپس از منطقه ۴ آب و فاضلاب درخواست کردیم نشت آب در این منطقه بررسی کنند که آنها نیز اعلام کردند مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

اسکندری اضافه کرد:به دلیل آن که مانعی برای توقف وجود نداشت بالاجبار به حرکت خود ادامه داده اما نشت آب شدید تر و بخشی از آب وارد تونل های ما شد .پس از بررسی ها متوجه شدیم جوی آب بخش جنوب شرقی خیابان در کنار بانک صادرات مدتی است مسدود است و هیچ آبی درآن جریان نداردو آب ها به تونل های  ما سرازیر می شود .

وی با تاکید بر این که در محدوده میدان منیریه و خیابان فرهنگ هر ۲ متر عملیات تزریق انجام شده است گفت:نزدیک به ۱۰۰ هزار تن سیمان تنها در این محدود تزریق داشته ایم و در هیچ بخشی از این مسیر به جز منطقه ای که آب تزریق ها را خیس کرده بود مشکل نشست نداشته ایم .


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.