نشست اضطراری اتحادیه عرب فردا برگزار می‌شود

اتحادیه عرب اعلام کرد که برای بررسی اوضاع فلسطین و حمله رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین فردا نشست اضطراری برگزار می‌کند.

نشست اضطراری اتحادیه عرب فردا برگزار می‌شود

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از رسانه های عرب، اتحادیه عرب روز دوشنبه اعلام کرد که نشست فوق العاده این اتحادیه در سطح نمایندگان دائم، برای بررسی اوضاع جنین در کرانه باختری، ساعت ۱۱ صبح فردا (سه شنبه) برگزار خواهد شد.

تشکیلات خودگردان فلسطین پیشتر خواستار برگزاری نشست اضطراری اتحادیه عرب برای بررسی تجاوز رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین شده بود.

«مهند العکلوک» نماینده دائم فلسطین در اتحادیه عرب روز دوشنبه اعلام کرد که کشورش خواستار برگزاری این نشست در روز سه شنبه شده است.

وی افزود: فلسطین با هماهنگی مصر و اردن درخواست برگزاری این نشست برای بررسی جنایت های رژیم صهیونیستی در جنین را ارائه کرده است.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین نیز روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که جنایت های کابینه نتانیاهو در جنین در چارچوب یک برنامه از پیش تعیین شده و برای بحرانی کردن منطقه و ورود آن به سلسله خشونت ها و هرج و مرجی انجام می شود که مهار آن دشوار خواهد بود.

شب گذشته پهپادهای رژیم صهیونیستی به خانه‌های شهروندان فلسطینی و مساجد در شهر جنین و اردوگاه این شهر حمله کردند. همچنین نظامیان صهیونیست از چند محور به این شهر یورش بردند که با مقاومت شدید مبارزان فلسطینی مواجه شدند.

منابع خبری پیش از این گزارش دادند که حمله کنونی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته است.

وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین آمار خود از افزایش شمار شهدای فلسطینی در جریان یورش هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن به هشت شهید و ۵۰ زخمی خبر داد.

انتهای پیام/


جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.