نشست جامعه نمایندگان ادوار با حضور محمدرضا باهنر برگزار می‌شود

۲۳ام بهمن ،

دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار گفت: اولین نشست از سلسله جلسات انتخاباتی نمایندگان ادوار با کاندیداهای‌احتمالی ریاست جمهوری با حضور محمدرضا باهنر تشکیل می‌شود.

“محسن کوهکن” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پیرامون فعالیت‌های انتخاباتی “جامعه نمایندگان ادوار”، اظهار داشت: تصمیم داریم در جلسات آینده از نامزدهای انتخاباتی که اعلام حضور کردند و اشخاصی که مد نظر گروه‌ها می باشند، دعوت کرده  و مباحث انتخاباتی را مورد بررسی قرار دهیم.

دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار افزود: اولین فرد مورد نظر جامعه نمایندگان ادوار برای حضور در  سلسله جلسات  “محمدرضا باهنر” است که این نشست  در هفته  آخر بهمن تشکیل می‌شود.

کوهکن گفت: در این جلسات اعضای جامعه نمایندگان ادوار با نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری مباحث چند بعدی کشور را در میان می‌گذارند و به ارائه راه حل‌ها به صورت بحث دوطرفه و چالشی  در فضایی برادرانه خواهند پرداخت.

دبیرکل جامعه نمایندگان ادوار ارزیابی خود را از وضعیت اصولگرایان اینگونه مطرح کرد: اصولگرایان قدم‌های اولیه برای رسیدن به اتحاد و وحدت را برداشته‌، و به عنوان یک مقوله جدی به آن نگاه می‌کنند که امیدوارم در مرحله عمل هم به این هدف دست یابند.

 
گفتنی است پیش از این نیز محسن کوهکن  درباره نامزدی محمد‌رضا با‌هنر در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشته بود که اگر زمانی محمدرضا با‌هنر نامزد مورد نظر‌ ما باشد و بخواهیم وی را در دایره بررسی‌های خود قرار دهیم، من بسیار، بسیار محکم از با‌هنر در مقابل دیگر نامزدها دفاع می‌کنم چرا که وی را از آنها توانمندتر برای نظام می‌بینم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.