نشست مالکان راه‌آهن فردا برگزار می‌شود/ بازیکنان منتظر تعیین تکلیف باشگاه!

به گزارش خبرنگار مهر، قرار است نشست مالکان باشگاه راه آهن با مدیران این باشگاه فردا پنجشنبه برای مشخص شدن وضعیت زردپوشان شهرری برگزار شود که در این بین احتمال حضور علی دایی هم در این جلسه وجود دارد. در این نشست حاضران در خصوص وضعیت باشگاه از جمله مشکلات مالی، ادامه همکاری با علی دایی و مشخص کردن وضعیت برخی از بازیکنان که قصد جدایی از این تیم را دارند، بحث و تبادل نظر خواهند کرد.

البته همانطور که محمد جعفری‌نژاد، سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن هم چند روز پیش در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرده بود، علی دایی قرارداد دوساله با راه‌آهن دارد که سال دوم آن مشروط است. قطعا اگر شرایط برای همکاری مهیا باشد، وی برنامه‌های آماده‌سازی تیم راه‌آهن را اعلام می‌کند، در غیر اینصورت احتمال جدایی‌اش از جمع زردپوشان تهرانی زیاد است.

بر پایه این گزارش، در حال حاضر باشگاه راه‌آهن علاوه بر پرداخت نکردن ۴۰ درصد قرارداد کادرفنی و بازیکنان فصل گذشته، حدود چهار میلیارد بدهی از گذشته دارد. بازیکنان تیم راه‌آهن هم که مدت‌هاست در بلاتکلیفی به سر می‌برند، امیدوار هستند در این نشست وضعیت باشگاه مشخص شود تا بتوانند برای ادامه همکاری یا جدایی از این تیم برنامه‌ریزی کنند.

از سوی دیگر در آخرین نشست اعضای هیات مدیره و رئیس مجمع باشگاه راه‌آهن عصر روز یکشنبه ۲۱ خردادماه برگزار شد، ریاست مجمع باشگاه راه‌آهن موافقت خود را نسبت به تیمداری و حضور راه‌آهن در لیگ برتر اعلام کرده بود. در آن نشست بودجه باشگاه راه‌آهن برای فصل آینده و زمان پرداخت مطالبات فصل گذشته بازیکنان مشخص شد اما تا به امروز اقدام خاصی در این خصوص صورت نگرفته است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.