نشست مشترک کمیسیون انرژی با معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی

۲۳ آبان ،

سخنگوی کمیسیون انرژی از نشست مشترک روز سه‌شنبه اعضای این کمیسیون با مسوولان معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی و سازمان بازرسی کل کشور خبر داد.

حسین امیری خامکانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: اعضای کمیسیون انرژی در جلسه امروز خود نشست مشترکی با معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی و مسوولان گروه‌های پژوهشی آن درباره طرح‌های تحقیقاتی در حوزه انرژی و توانمندی‌هایی که جهاد دانشگاهی در این زمینه دارند برگزار کرد.

وی ادامه داد: مسوولان پژوهشی جهاد دانشگاهی درباره پروژه‌های نفت و گاز و انرژی‌های نو و به‌ویژه انرژی خورشیدی، قطعاتی که طراحی و به مرحله تولید رسیده‌اند، گزارش تفسیریی ارائه کردند.

نماینده مردم زرند در مجلس هم‌چنین از نشستی با حضور پورمحمدی، رییس سازمان بازرسی کل کشور و مسوولان آن خبر داد و گفت: مسوولان سازمان بازرسی کل کشور نیز توضیحاتی درباره مسوولیت‌ها و نظارت‌هایی که در حوزه انرژی انجام می‌دهند ارائه کرده و به بعضی سوالات نمایندگان پاسخ دادند.

سخنگوی کمیسیون انرژی خاطرنشان کرد: دستور کار جلسه امروز این کمیسیون آشنایی با فعالیت‌های حوزه انرژی جهاد دانشگاهی و سازمان بازرسی کل کشور بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.