نصب دستگاه دیالیز در بیمارستان غدیر دزفول

۲۲ آبان ،
ممتاز نیوز : یک دستگاه دیالیز اهدایی آقای محمد بدیلی زاده در بیمارستان غدیر (گنجویان ) شهرستان دزفول نصب و راه اندازی شد .

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی مجمع خیرین سلامت ؛ دزفول چندی بود که بیماران دیالیزی این شهر و منطقه با مشکلاتی از جمله کمبود دستگاه دیالیز مواجه بودند و این امر سلامت بیماران دیالیزی را به مخاطره می انداخت .

همین گزارش تفسیری می افزاید : آقای محمد بدیلی زاده ساکن دزفول با اطلاع از این موضوع جهت تکمیل و تجهیز بخش دیالیز بیمارستان ، پرداخت وجه دستگاه را تعهد نمود .وی انگیزه خود از این کار خیر را راحتی و سهولت درمان بیماران دیالیزی عنوان کرد .

این خیّر محترم مبلغ ۲۵۰ میلیون ریال جهت تهیه یک دستگاه دیالیز اهدا نمود که پس از خریداری توسط مجمع خیرین سلامت دزفول به دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان تحویل گردید .آقای نظری مسئول بخش دیالیز بیمارستان غدیر دزفول گفت : هم اکنون بخش دیالیز این بیمارستان ماهیانه به ۷۵۰ تا ۸۵۰ بیمار خدمت نموده و در مدت ۹ ماهه اول سال جاری نیز ۲۶۰ نوبت بیمار اورژانس و میهمان را پذیرش نموده است .مجمع خیرین سلامت کشور ، سلامتی این نیکوکار ارجمند و خانواده محترمشان را از خدا خواستار است.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.