نصب کد QR در تمامی صنادیق صدقه کشور

مدیر کل هماهنگی امور اجرایی مشارکت های کمیته امداد کشور گفت: تا پایان سال در تمام صندوق صدقات کشور لیبل کد QR نصب می شود.

نصب کد QR در تمامی صنادیق صدقه کشور

به گزارش ممتاز نیوز، محمدی امروز ۱۸ آذرماه در مراسم رونمایی از سامانه پرداخت الکترونیکی صدقه افزود: پرداخت الکترونیکی صدقه از طریق سامانه در استانهای آذربایجان غربی؛ خراسان رضوی، تهران، البرز، مازندران، فارس و خوزستان اجرایی می شود و تا پایان سال در تمام  صندوق صدقات کشور لیبل کد QR نصب می شود.

وی تصریح کرد: در سطح کشور ۵میلیون و ۶۰۰هزار صندوق خانگی، اماکن و معابر وجود دارد.

محمدی با تاکید به اینکه امداد هوشمند و کارآمد در برنامه اصلی ۵ساله ششم توسعه قید شده  است، یاد آور شد: امداد هوشمند و کار آمد برای جامعه هدف خود اجرایی می شود و خیرین و نیکوکاران می توانند از این طریق بی واسطه و در هر زمان به نیازمندان کمک کنند.

مدیر کل هماهنگی امور اجرایی مشارکت های کمیته امداد امام خمینی اظهار کرد: شفاف سازی و افزایش اعتماد عمومی، سرعت و دقت در بحث کمک های مردمی، کمک رسانی سریعتر به مددجویان و جلوگیری از استهلاک پول ملی از اهداف سامانه پرداخت الکترونیکی صدقه است.

وی خاطر نشان کرد: باگذشت قریب به ۲ ماه از زمان راه اندازی سامانه پرداخت الکترونیکی صدقه، بیش از ۳۷هزار تراکنش با متوسط سرانه پرداختی ۱۰ هزار تومان انجام شده است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.