نصب ۵ پل جدید در بوستان جوانمردان ایران

سه شنبه ۱۳ تیر – ۱۱:۱۲:۲۱ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

به همت شهرداری منطقه ۲۲ صورت گرفت؛

بزرگنمایی:  

شهرداری منطقه ۲۲، با هدف فراهم کردن امکان تردد آسان شهروندان به دو طرف پروژه بزرگ تفریحی گردشگری بوستان جوانمردان ایران، ۵ پل را در این مجموعه بزرگ تفریحی گرشگری نصب کرده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حسین مرادی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: پس از نصب نخستین پل عابرپیاده تمام قوسی پایتخت در بوستان جوانمردان ایران توسط منطقه ۲۲، در آستانه افتتاح فاز اول این مجموعه بزرگ تفریحی گردشگری، دومین پل کمانی ویژه تردد عابران پیاده نیز در این مکان نصب شد.
وی افزود:  شهرداری منطقه ۲۲، در مجموعه تفریحی تفرجی بوستان جوانمردان ۵ پل هوایی کمانی احداث کرده است که ۲ پل کمانی ویژه عابران پیاده نصب شده در آن از نظر شکل ، طراحی و اجرای خاصی دارد، در کشور کم نظیرند و  با بهره‌گیری از جدیدترین و مدرن ترین ابزار و ادوات روز دنیا و استفاده از بروزترین فن آوریهای موجود و مطابق با منظر شهری ساخته شده اند.
به گفته مرادی هر یک از این پلها با عرض ۳ متر و طول تقریبی ۵۴ متر ، حدود ۶۰ تن وزن دارد و در محدوده بزرگراه شهید خرازی (همت غرب) و بزرگراه شهید حکیم نصب شده است. عملیات احداث ۲ پل ویژه تردد معلولان و سالمندان همچنین یک کمانی شکل  پل ویژه درشکه و دوچرخه نیز از سوی شهرداری منطقه ۲۲ به پایان رسیده و اکنون این ۵ پل آماده بهره برداری است.
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۳۱۱۱۲۲۱۹۵۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.