نصرتی:پاداش نمی‌خواهیم قراردادمان را بدهند

۱۰م اسفند ،

محمد نصرتی در مورد پیروزی سه بر یک تیمش مقابل الجزیره امارات در لیگ قهرمانان آسیا گفت: خدا را صد هزار مرتبه شکر که توانستیم با این پیروزی دل هواداران را شاد کنیم و شرمنده هواداران و اشخاصی که از پای گیرنده‌ها تیم را دعا می‌کردند نشدیم.

به گزارش فارس،وی افزود: آغاز خوبی در بازی نداشتیم و با توجه به میانگین قدی بالایی که تیم حریف داشت در ابتدا دو سه ضربه ایستگاهی خطرناک به آنها دادیم اما پس از آن توانستیم بازی را در اختیار بگیریم و یک گل را وارد دروازه حریفمان کنیم. در نیمه دوم هم کاملا مسلط بر بازی بودیم. بعد از زدن دو گل یک بار دروازه ما باز شد که بعد از دیدن این صحنه اعتقاد دارم گل الجزیره در شرایط آفساید به ثمر رسید. گل سوم را در بهترین زمان وارد دروازه حریف کردیم و در اولین قدم ۳ امتیاز حساس را به دست آوردیم.

نصرتی تاکید کرد: الجزیره تیم بسیار قدرتمندی است. آنها سال قبل از ۶ بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۵ پیروزی و یک تساوی به دست آورده و امسال در لیگ امارات دوم می باشند. خدا را شکر این تیم را شکست دادیم و امیدوارم در ادامه بازی‌ها نماینده خوبی برای ایران و همچنین استان آذربایجان باشیم.

مدافع تیم تراکتو‌ر‌سازی با تاکید بر اینکه حضور هواداران نقش بسزایی در کسب این پیروزی داشت افزود: درست است که حضور هواداران روحیه بسیار خوب به ما می‌دهد اما در بازی‌هایی هم به میدان رفتیم که با وجود حضور خیل عظیم هواداران نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و این موضوع انگیزه‌ای برای حریفان شده بود. این برد را تقدیم هواداران می‌کنیم و از محبتشان سپاسگزاریم اما در این بین باید به تلاش بازیکنان هم آفرین گفت چرا که عملکرد بسیار خوبی در این دیدار داشتیم.

نصرتی در مورد اینکه آیا فشردگی بازی‌ها آنها را دچار مشکل نخواهد کرد اظهار داشت: مطمئنا فاصله کم بازی‌ها به ما لطمه می‌زند پروازهایی که برای سفر به شهرستان انجام خواهیم داد کارمان را بسیار سخت می‌کند در اکثر شهرستان‌ها زمین‌ها برای انجام فوتبال مناسب نیست و همین مسئله سبب خستگی بیشتر بازیکنان می شود. امیدوارم با این وجود بتوانیم کارمان را با قدرت دنبال کنیم.

وی در مورد دیدار روز دوشنبه تیمش در لیگ برتر مقابل نفت تهران گفت: نفت تهران تیم بسیار خوبی است و طبق آمار آنها تیم سوم جدول از لحاظ کسب امتیاز می باشند. نفت تیمی بسیار تکنیکی و تاکتیکی است باید پیروزی مقابل الجزیره را فراموش کنیم و تمام تمرکزمان را به دیدار مقابل نفت تهران معطوف کنیم تا بتوانیم با کسب حداکثر امتیاز خودمان را در کورس قهرمانی حفظ کنیم.

نصرتی در مورد مشکلات مالی باشگاه تراکتور‌سازی عنوان کرد: مشکلات زیادی داریم و با وجود پشت سر گذاشتن ۳۰ مسابقه در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان تنها ۳۵ درصد از مبلغ قراردادمان را کسب کردیم. نه قراردادمان را دادند و نه پاداشی به بازیکنان پرداخت کردند. اصلا پاداش نمی‌خواهیم اما پول قراردادمان را پرداخت کنند. بسیاری از بازیکنان خانه خریدند و یا چک داده‌اند و به همین دلیل به پول نیاز دارند. همین مانده چک‌هایمان برگشت بخورد و به زندان برویم. بازیکن اگر مشکل مالی داشته باشد تمرکزش را از دست می ‌دهد و نمی تواند عملکرد خوبی داشته باشد. هیچ کس فکر نمی‌کرد تراکتور‌سازی امسال چنین نتیجه‌ای بگیرد اما با همت بازیکنان این امر به وقوع پیوست. باید از تیم حمایت شود و هیچ کجا آنقدر بی توجهی صورت نمی‌گیرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.