نصیرزاده: به هیچ عنوان نمی‌توان گل دقیقی را به نام انصاری‌فرد ثبت کرد/ ملاک گزارش داور مسابقه است

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سعید دقیقی مهاجم تراکتورسازی در بازی با راه آهن برای تیمش گلزنی کرد هر چند که تصاویر تلویزیونی صحنه مشکوکی را نشان داد که ضربه انصاری‌فرد قبل از اینکه دقیقی توپ را وارد دروازه کند تبدیل به گل شده بود.

به گزارش ممتاز؛ هوشنگ نصیرزاده کارشناس حقوقی فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به صحنه مبهم گل تراکتور، اگر ثابت شود که انصاری‌فرد گل را به ثمر رسانده می‌توان زننده گل را تغییر داد به خبرآنلاین گفت:« این کار امکان پذیر نیست. قانون ۵ فوتبال می‌گوید که تصمیمات داور نهایی و پایان یافته است و ثبت گل جزو وظایف داور است. شاید در صحنه آهسته ابهاماتی وجود داشته باشد که ضربه انصاری‌فرد از خط عبور کرده است یا خیر و شاید بعضی بگویند که همان عبور اولیه توپ از خط دروازه محاسبه شود ولی این گل به نام دقیقی ثبت شده است و نمی‌توان دیگر آن را به نام انصاری‌فرد ثبت کرد.»
نصیرزاده تاکید می‌کند:« در مورد زننده گل، ملاک گزارش داور است که ظاهرا فغانی اسم دقیقی را به عنوان زننده گل ثبت کرده است. اینجا دیگر نمی‌توان با دیدن دوباره فیلم زننده گل را تغییر داد و گل به نام دقیقی ثبت خواهد شد.وقتی داور در جریان بازی گل را به نام دقیقی ثبت کرده است دیگر همه چیز تمام شده و حتی اگر اشتباهی هم رخ داده باشد دیگر تغییر دادنی نیست.»

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.