نظارت و کنترل ۹۴۶ اکیپ گشت در محورهای خراسان شمالی

۸فروردین ۱۳،

نظارت و کنترل ۹۴۶ اکیپ گشت در محورهای خراسان شمالی

رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: تعداد ۹۴۶ اکیپ گشت خودرویی و موتوری بر محورهای مواصلاتی استان نظارت و کنترل دارند.

به نقل ازممتازنیوز،  غلامحسین علی‌حسین‌زاده اظهار کرد: پلیس راه خراسان شمالی با بهره‌گیری از تمام امکانات، تلاش خود را برای تأمین امنیت نوروزی مسافران آغاز کرده است.
وی افزود: در طرح نوروزی سال ۹۲، ۹۴۶ اکیپ گشت خودرویی و موتوری در سطح استان خراسان شمالی آماده تأمین امنیت نوروزی مسافران و همشهریان شده‌اند و همه تلاش‌ها برای رضایت و اعتماد مردمی است.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی تصریح کرد: به منظور برقراری نظم و امنیت در زمینه ترافیکی از روز ۲۴ اسفندماه ۹۱ طرح ویژه ترافیکی تعطیلات نوروزی به مدت ۲۲ روز تا ۱۷ فروردین‌ماه سال ۹۲ به اجرا گذاشته شد.
علی‌حسین‌زاده با اشاره به اینکه بیش از ۴ هزار نفر نیرو در این ایام به ‌کارگیری شده‌اند، گفت: به منظور کنترل محورهای روستایی، تعداد ۲۹ اکیپ گشتی پلیس راه روستایی در محورهای فرعی سطح استان خراسان شمالی انجام وظیفه می‌کنند.
وی همچنین به کاهش ۸ درصدی تخلفات رانندگی در خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: در سال ۹۱ تعداد ۳۳۵ هزار و ۲۷۱ مورد تخلف رانندگی به ثبت رسیده است که نسبت به سال قبل در این زمینه کاهش داشته‌ایم.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی، اصلاح نقاط اتفاق‌خیز و ایمن‌سازی این نقاط و نصب چراغ‌های پلیس مجازی در ۴۰ نقطه از راه‌های مواصلاتی استان را از اقدامات پلیس راه در زمینه انضباط ترافیکی و کاهش تصادفات عنوان کرد.

یکشنبه ۱۱ فروردین   ۱۴:۳۶

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.