نظری: به خسوس زمان دهند می‌تواند موفق باشد

۱۰اردیبهشت،

مصطفی نظری در مورد شرایط تیم ملی فوتسال عنوان کرد: خدا را شکر شرایط خوبی داریم. خسوس هم مربی بزرگ و فنی است که دست بازیکنان را باز گذاشته است و اردوی خوبی را برگزار می‌کنیم تا برای تورنمنت چین و مسابقات داخل سالن آسیا آماده شویم.

وی دربارهٔ حضور خسوس در تیم ملی یادآور شد: خسوس واقعا مربی بزرگی است. بهترین نکته مثبت حضور دستیاران خوب او است. لک و هاشم‌زاده جزو مربیان خوب و مثبت می باشند و فکر می‌کنم استفاده از این‌ها، تاثیر خوبی در کارنامه خسوس داشته باشد. اگر به خسوس زمان داده شود می‌تواند موفق باشد.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال دربارهٔ شرایط اردوی تیم ملی، تصریح کرد: متاسفانه همیشه تبعیض‌هایی بین فوتسال و فوتبال وجود دارد. هنوز به صورت خوب به فوتسال اهمیت نمی‌دهند. زمان نتیجه گرفتن می‌خواهند تیم موفق باشد اما حمایت‌هایی صورت نمی‌گیرد. امیدوارم با حمایت‌های افتخاری و تلاش‌های او بتوانیم اسپانسرهایی برای تیم ملی مهیا کنیم.

وی ادامه داد: شرایطی که هم اکنون برای تیم ملی وجود دارد در شان و شخصیت بازیکنان نیست. انتظار امکانات بیشتری داریم هم‌اکنون در شرایط بدنسازی هستیم و بازیکنان نیازمند مکمل‌های گوناگون می باشند. همیشه کمبودهایی در فوتسال وجود داشته و سعی می‌کنیم با نتیجه گرفتن بار دیگر حمایت‌ها را به این رشته جلب کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال دربارهٔ عدم دعوت شمسایی به تیم ملی تصریح کرد: همواره گفته‌ام شمسایی بازیکن بزرگی است. به هر حال نظر سرمربی است و او باید در این باره صحبت کند. خسوس هم در مصاحبه‌هایش اعلام کرده شمسایی بازیکن بزرگی است و این نشان می‌دهد او بازیکنان را به خوبی می‌شناسد.

وی دربارهٔ پیشنهاد باشگاه السد برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا خاطرنشان کرد: مبلغی من پیشنهاد دادم و قرار است آنها تا پایان هفته در این باره صحبت‌های جدی را انجام دهند. سال قبل هم این باشگاه دنبال من بود اما به سبب اینکه گیتی‌پسند تیم خودم بود قصد داشتم با این تیم در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کنم به قطر نرفتم. پیشنهاد خیلی خوبی هم داده بودند اما این موضوع را نپذیرفتم. حالا امسال با توجه به اینکه با باشگاه گیتی‌پسند به توافق نرسیدم و آدم‌هایی نگذاشتند ما کارمان را انجام دهیم، مصرتر هستم تا برای جام باشگاه‌های آسیا در این تیم حاضر شوم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال تصریح کرد: السد تیم خوبی دارد و چندین بازیکن برزیلی جذب کرده که این تیم را قدرتمند کرده است. تنها دروازه‌بانی که با او مذاکره کردند من بودم و فکر می‌کنم تجربه خوبی باشد. هر کسی دوست دارد در جام باشگاه‌های آسیا بازی کند و تاثیرگذار باشد. همچنین این مورد که من به عنوان یک ایرانی در مسابقات شرکت می‌کنم ارزشمند است.

نظری دربارهٔ پیشنهادهای ایرانی خود گفت: دو سه پیشنهاد بسیار خوب دارم و هم اکنون منتظرم شرایط چگونه پیش می‌آید. دبیری امسال قرار شده تیم قدرتمندی ببندد اما هنوز صحبت‌های جدی با آنها انجام ندادم. منتظر هستم تیم کارش را آغاز کند و ببینم چه وضعیتی دارد.

بهترین دروازه‌بان جهان در سال ۲۰۱۰ دربارهٔ حضور وحید شمسایی در تیم فوتسال دبیری به عنوان بازیکن مربی اظهار داشت: قرار است وحید بیاید و نقطه مثبت و خوبی است. باید دید چه اتفاقی می‌افتد. دبیری با من صحبت کرده و من سال خوبی در تبریز داشتم. او قصد دارد تیم قدرتمندی را ببندد و سال قبل قول دادند که تیم جزو ۴-۵ تیم اول باشد و چنین اتفاقی رخ داد هر چند که سخت بود.‌ امسال شاید با تقویت کادر فنی و بازیکنان به قهرمانی هم فکر کنیم. این پتانسیل در فوتسال تبریز وجود دارد.

وی دربارهٔ حضور افتخاری در کمیته فوتسال تصریح کرد: افتخاری مدیر خوبی است و قصد دارد که برای فوتسال کار کند. همه تلاش خود را انجام می‌دهد تا فوتسال پیشرفت کند. تیم ملی هم شرایط خوبی دارد. افتخاری قبلا مدیریت قوی‌ای داشته و می‌خواهد به فوتسال کمک کند امیدوارم با حضور باشگاه‌های خوب، وضعیت مالی بازیکنان در لیگ بهبود یابد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.