صانعی: جرات نمی‌کنم به خسوس سر بزنم!

۱۹اردیبهشت،

علی صانعی دربارهٔ درگیری به وجود آمده بین امیر فراشی و مصطفی نظری در جریان تمرین تیم ملی فوتسال بیان کرد: چنین اتفاقاتی همیشه در تیم‌ها پیش می‌آید و در این مورد هم موضوع بسیار کوچکی بوده است که با رسانه‌ای شدنش ضربدر هزار شد. نمی‌دانم چرا خبر را به بیرون بردند و باید همانجا مدیریتش می‌کردند.

به گزارش ایسنا ، سرمربی پیشین تیم ملی افزود: این اختلافات در دوره من هم وجود داشت، اما هیچ گاه درگیری ایجاد نشد. نظری با من هم مشکل داشت، اما با او صحبت کردم و حل شد. موضوع ما فوتبالی نبود و در ماجرای فصل هم باید با مدیریت درست همه چیز حل شود. اشخاص دیگری باید مدیریت کرده و به خوبی کمک کنند. با این حال معتقدم چنین بحث‌هایی از زمان پیدایش فوتسال در ایران وجود داشته و در رشته‌های دیگری مثل فوتبال، والیبال و بسکتبال هم اتفاق می‌افتد. خستگی ، فشار تمرینی یا ناراحتی‌های بیرونی دلیل این حواشی است و ما نباید آن را بزرگ جلوه دهیم.

صانعی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا صحبتی با کادر فنی و عاملان این درگیری داشته است، تصریح کرد: اصلا خبرها تیم ملی را دنبال نمی‌کنم و بعد از این جریان هم فقط به صورت تلفنی با فراشی صحبت کردم . یک بار قبل از اعزام تیم ملی به روسیه به تمرین رفتم و خسوس از من قول گرفت تا باز هم به دیدن‌شان بروم. چند روز قبل هم مرا در فدراسیون دید و پرسید که چرا نمی آیی، اما با توجه به اتفاقات اخیر جرات نمی‌کنم بروم و از تصمیمم هم برای رفتن پشیمان شدم. به هر حال ممکن است بروم و علیه‌ام حاشیه سازی کنند.

صانعی گفت: باز هم تاکید می‌کنم که چنین مسائلی در همه تیم‌ها وجود دارد و مسئولان باید با ریش سفیدی حلش کنند. بازیکنان دیگری در سال‌های قبل رفتارهای زشت و شدیدتری داشتند، اما با صحبت بزرگان حل شد. حالا اسم نظری را می‌آورند ، اما اتفاقات بدتر زیادی را خودم در تیم ملی شاهد بودم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.