ترابیان:نیامدن برخی‌هارابه دل نمی‌گیرم

عباس ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، درباره جلسه هم اندیشی تیم ملی فوتسال که پنج‌شنبه با حضور کادر فنی تیم ملی و تعدادی از مربیان لیگ برتری برگزار شد، بیان کرد: جلسه خوب و صمیمی بود. به هر حال ما نباید از اظهار نظر آنهایی که مخالف هستند جلوگیری کنیم. این نظرها را باید شنید و استفاده کرد. به خصوص این که این کارشناسان، سرمربیان باشگاه‌های لیگ برتری باشند.

وی ادامه داد: این مربیان بزرگ‌ترین حق را در تیم ملی دارند چون ملی‌پوشان در بیشتر مواقع در اختیار این مربیان هستند و نظراتشان برایمان مهم است. در این جلسه همچنین خسوس و صانعی به دقت صحبت‌ها را گوش کردند و مطمئنا آنها را استفاده خواهند کرد. ما نیز برای تعامل بیشتر از مربیان دعوت کردیم تا در کمپ تیم ملی و محل تمرین حاضر شوند و نظارت داشته باشند. این طوری ما هم احساس بهتری خواهیم داشت.

ترابیان افزود: در جلسه پنج‌شنبه تنها راجع به تیم ملی بحث شد و بازی تایلند به صورت مفصل آنالیز شد. همچنین من از این موضوع خوشحال شدم که خسوس به دانش فنی بالای مربیان ما پی برد.

رییس کمیته‌ فوتسال در ادامه به غایبان زیاد این نشست اشاره کرد و افزود: همه آنهایی که دعوت شده بودند نیامدند و من هم این را به دل نمی گیرم. به هر حال بعضی از مربیان می‌خواهند از تعطیلات لیگ استفاده کرده و به خانواده‌شان بپردازند. امیدوارم در جلسه بعدی که در تاریخ ۲۹ مهر برگزار می‌شود به مجمع ما بپیوندند و راجع به تیم ملی اظهار نظر کنند. در جلسه بعدی نیز درباره ۱۴ نفر اصلی که توسط کادر فنی انتخاب می‌شود، بحث خواهد شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.