نعمت‌زاده خبر افزایش ۲ میلیونی قیمت خودرو در سال ۹۳ را تکذیب کرد

در جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس؛

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:‌ در جلسه سه‌شنبه کمیسیون اقتصادی، وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت‌ خبر افزایش ۲ الی ۳ میلیونی قیمت خودرو در سال ۹۳ را تکذیب کرد.

به گزارش فارس، محسن صرامی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی دربارهٔ دستور جلسه سه‌شنبه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اعلام حضور غلامرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت در این کمیسیون برای پاسخ‌گویی به پرسش‌های سه تن از اعضای کمیسیون، گفت: سؤالات ما راجع به سبد کالا و بی‌برنامگی‌ها و اقلام غیرایرانی آن بود.

وی دربارهٔ پاسخ وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:‌ پاسخ‌های نعمت‌زاده نشان می‌داد که سؤالات ما را وارد می‌داند و وعده داد که دولت در مراحل بعدی واگذاری سبد کالا به دیگر اقشار جامعه، معایب را برطرف کرده و تجارب قبلی را لحاظ کند.

صرامی با اشاره به اینکه سؤال‌کنندگان از پاسخ نعمت‌زاده قانع نشدند،‌ گفت:‌ قرار شد سؤال در صحن علنی مجلس مطرح شود.

وی از واردات خودرو به‌ عنوان موضوع بعدی مورد بحث با وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت نام برد و بیان کرد:‌ اعضا از وزیر خواستند تعرفه خودروهای گران‌قیمت کاهش یابد. در این زمینه‌، نعمت‌زاده قول داد نظارت قوی‌تری داشته و دستور لازم برای پیش‌گیری از افزایش تعرفه خودرو را صادر کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ در جلسه سه‌شنبه کمیسیون اقتصادی مجلس، وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت‌ خبر افزایش ۲ الی ۳ میلیونی خودرو در سال آینده را تکذیب کرد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.