نفرات برتر چهارمین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری های کشور معرفی شدند

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، در بخش نخست این جشنواره که به آثار روزنامه نگاران و خبرنگاران فعال در مطبوعات کشور اختصاص دارد، روزنامه های ایران، جام جم و هفت صبح به ترتیب رتبه های اول تا سوم بخش تیتر را به دست آوردند.

بر اساس این گزارش در بخش گفت و گو نیز ‘حمید رضا بهداد’ از روزنامه اعتماد، ‘میلاد کریمی’ از روزنامه جام جم و ‘مهدی آزادی’ از روزنامه بانی فیلم به ترتیب حایز رتبه های اول تا سوم شدند.

در بخش نقد نیز ‘سعید مستغاسی’ از روزنامه کیهان، ‘علی تدین’ از روزنامه رسالت و ‘رحیم قربانی’ از روزنامه فرهنگ آشتی رتبه اول تا سوم را به دست آوردند.

همچنین ‘رضا پور عالی’ از روزنامه جام جم ، ‘بهشاد بهرامی’ از روزنامه دنیای اقتصاد و ‘فاطمه توانا’ از روزنامه خراسان به ترتیب رتبه های اول تا سوم بخش گزارش خبری را کسب کردند.

در بخش گزارش نیز ‘مجید فکری’ از روزنامه خراسان و ‘وجیهه تیموری’ از روزنامه اطلاعات به ترتیب عناوین اول و دوم و ‘محمد صرفی’ از روزنامه کیهان و ‘زهرا کشوری’ نیز به طور مشترک به عناوین سوم دست یافتند.

در بخش سرمقاله نیز ‘رضا منصوری’ از روزنامه شرق، ‘ابوالقاسم قاسمی’ از روزنامه اطلاعات به ترتیب اول و دوم شدند و ‘سعدالله زارعی’ از کیهان و ‘ رضا استادی’ از روزنامه اعتماد به طور مشترک به عنوان سوم دست یافتند.

همچنین ‘فرهاد پهلوان زاده’ از دنیای اقتصاد، ‘رسول جعفریان’ از روزنامه اطلاعات و ‘سید جواد ورعی’ از روزنامه جمهوری اسلامی به ترتیب عناوین اول تا سوم بخش مقاله را به دست آوردند.

به گزارش ایرنا در بخش عکس مطبوعات روزنامه های گل، آرمان و کارو کارگر حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

همچنین روزنامه های تهران امروز، وطن امروز و ملت ما عناوین اول تا سوم صفحه آرایی را کسب کردند.

در بخش کاریکاتور نیز ‘رسول آذرگون’ از روزنامه همشهری، ‘حسین صافی’ از روزنامه خبر ورزشی و ‘حسین کشتکار’ از روزنامه جوان حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

در بخش دوم این جشنواره نیز که به معرفی نفرات برتر گزارش خبری ، خبر و عکس خبرگزاری ها اختصاص داشت خبرگزاری ایسنا، مهر و ایرنا به ترتیب عناوین اول تا سوم بخش گزارش خبری را از آن خود کردند.

همچنین خبرگزاری های ایسنا، فارس و مرکز خبر حوزه (حوزه نیوز) به ترتیب عناوین اول تا سوم بخش خبر خبرگزاری ها را کسب کردند.

در پایان نیز ‘مصطفی قطبی’ از ایرنا، ‘مهدی معتمد’ از خبرگزاری ایلنا و ‘خلیل صحراگرد’ از خبرگزاری شبستان رتبه های اول نا سوم عکس خبرگزاری ها را کسب کردند.

اجتمام** ۹۱۴۰**۹۰۲۳**۱۵۸۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۳۷۱۷۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.