نقشم در ˝گناهکاران˝ متفاوت است

کوروش تهامی در گفت و گو با هنرآنلاین

کوروش تهامی امسال با دو فیلم ˝گناهکاران˝ به کارگردانی فرامز قریبیان و ˝غریبه˝ به کارگردانی حمید بهمنی در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور خواهد داشت.

کوروش تهامی در گفت و گو با خبرنگار هنرآنلاین در ارتباط با نقش خود در فیلم گناهکاران گفت : این کاراکتر یکی از نقش های متفاوت من در سینما است و تا الان نقشی نزدیک به این را بازی نکردم.

این بازیگر در خصوص نزدیک شدن به این نقش گفت: برای رسیدن به این نقش تلاش بسیاری کردم تا خروجی کار نقش متفاوتی شود.

تهامی عنوان کرد: نقش من در فیلم گناهکاران به نظر تعدد لوکیشن بیشتر از شخصیت های دیگر بود و سکانس های داخلی و خارجی بسیاری را داشتم. نقشی که در این فیلم ایفا کردم نقش منفی است و برای درآوردن این نقش تمام تلاشم را کردم که نتیجه کار مطلوب شود.

تهامی در خصوص همکاری با فرامرز قریبیان اضافه کرد که : کارکردن با فرامرز قریبیان تجربه بسیار خوبی بود و او شخصیت برجسته ای است. آقای قربییان در وهله اول بازیگر می باشند و کارکردن با او دشواری های خاصی ندارد. در طول پروژه به دور از حواشی فقط به کار می پرداختند.

تهامی در خصوص فعالیت هایش گفت : بعد از سریال یک تیکه زمین فعلا استراحت می کنم و پیشنهاد ها را بررسی می کنم. به تازگی یک شب در نمایش درخت بلوط به کارگردانی وحید رهبانی بازی کردم ، برای من که هشت سال از تئاتر دور بودم حس بسیار خوبی داشت.

پایان پیام//
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.