نمایش تازه‌ترین پوستر‌های فیلم

نمایشگاه “یک پوستر یک تجربه” در برگیرنده آثار گرافیکی با ساختار شکلی خاص است.

اسماعیل ابارشی،هنرمند طراح گرافیک در گفتگو با خبرنگار بخش تجسمی باشگاه خبرنگاران درباره نمایشگاه “یک پوستر یک تجربه” گفت:‌نمایشگاه گروهی “یک پوستر یک تجربه” در برگیرنده آثار پوستر هنرجویان و دانشجویان گرافیک است که در نگار خانه کمال‌الدین بهزاد برپا شده است.
وی گفت:در نمایشگاه ۳ نگاه به پوستر صورت گرفته که عبارتند از پوستر تبلیغاتی،فرهنگی،کالا است،در حقیقت هنرمندان جوان و هنرجویان گرافیک با نگاه متفاوت به این سه موضوع پرداخته‌اند.
وی تصریح کرد:در بسیاری از این آثار ساختار شکنی و نگاهی دیگر را می‌توان مشاهده کرد و اینکه جوانان این رشته دیگر وابسته به قواعد تعیین شده نیستند و به راحتی با نگاهی جدید اثری متفاوت‌تر را خلق و ارائه می‌کنند.
وی اظهار داشت:در پوستر تبلیغاتی از المان‌های جدید‌تر و در برخی مواقع از ساده‌ترین اشکال برای خلق یک پوستر تبلیغاتی استفاده شده است و در برخی موارد نیز تصویر شلوغ با ترکیب‌بندی رنگ‌های متفاوت را مشاهده می‌کنیم.
ابارشی گفت:این نگاه‌های جدید و البته ساختارشکنی‌هایی که در آثار ارائه شده در قالب پوستر در این نمایشگاه صورت گرفته است؛نشان از گستردگی دید این گروه از هنرمندان جوان دارد.
وی در ادامه اظهارداشت:این گستردگی دید را در تمامی آثار با موضوعات ارائه شده،می‌توان مشاهده کرد.
این طراح گرافیک گفت:‌با برگزاری این نوع نمایشگاه‌ها می‌توان نگاه‌های جدید و تازه ای در این حوزه یعنی گرافیک ارائه کرد و از آن فضای تکراری که در بخش‌هایی چون پوستر تبلیغاتی وجود دارد خارج شد و پوستر‌های متفاوت و مناسب‌تری را به دور از تکرار خلق کرد.
وی در ادامه اظهارداشت:بسیاری از مخاطبین به نوع پرداخت به پوستر تبلیغاتی که در این نمایشگاه صورت گرفته توجه بیشتری داشته‌اند؛چراکه مخاطب علاقمند به دیدن نگاه‌های جدید و بدیع است.
وی گفت:این نمایشگاه گروهی تا بیست و سوم تیر در نگارخانه‌های کمال‌الدین بهزاد ادامه دارد./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.