بعد از افطار مهمان “همه چی آرومه” شوید

فیلم سینمایی “همه چی آرومه” بعد از افطار با بلیط نیم بها به سراغ مخاطبان خود می رود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرگاران فیلم های سینمایی در حال اکران در حالی هفته گذشته به فروش خود پایان داد که پرفروش ترین فیلم سینمایی در حال اکران روز سه شنبه فقط ۱۵ میلیون تومان فروش داشت.

این هفته فیلم های در حال اکران فروش قابل قبولی را از گیشه های سینمایی نصیب خود نکردند.

فیلم سینمایی “خوابم می آد” به کارگردانی “رضا عطاران” که فیلم صدرنشین گیشه های سینمایی است روز سه شنبه فقط ۱۵ میلیون تومان فروش داشت.

این فیلم با ۲۸ سالن سینمایی و ۴۲ روز نمایش در نهایت فروش خود را از ۱ میلیارد و هفتصد تومان نزدیک کرد.

فیلم سینمایی “همه چی آرومه” به کارگردانی مصطفی منصوریار نیز رقیب تازه فیلم “خوابم می آد” شده است.

این فیلم روز سه شنبه فروشی معادل ۷ میلیون تومان داشت که دومین فیلم پرفروش گیشه های سینمایی است.

“همه چی آرومه” با داشتن ۱۵ سالن سینمایی و ۱۳ روز نمایش همچنین فروش ۷ میلیونی شود در روز سه شنبه توانست در نهاتی مجموع فروش خود را به ۱۱۰ میلیون تومان برساند.

فیلم سینمایی “در راه بهشت” به کارگردانی “مهدی صباغ زاده” نیز ضعیف ترین فیلم سینمایی  در حال اکران است که روز سه شنبه فروشی معادل ۷۰۰ هزار تومان داشت.

این فیلم با داشتن ۸ سالن سینمایی و ۱۳ روز نمایش همچنین فروش ۷۰۰ هزار تومانی خود در روز سه شنبه مجموع فروش خود را به ۲۰ میلیون تومان رساند.

فیلم سینمایی “شور شیرین” نیز فروش نسبتا متوسطی داشت این فیلم با داشتن ۱۶ سالن سینمایی و ۲۲ روز نمایش و فروش ۲ میلیون و پانصد هزار تومانی خود توانست مجموع فروش خود را به ۹۰ میلیون تومان برساند.

گر چه انتظار می رفت با آغاز طرح ویژه اکران ماه مبارک رمضان رونقی دوباره به سانس ها بازگردد اما آنچه انتظار می رفت نشد.

شاید با ورود چند فیلم جدید در چرخه اکران رونقی دوباره پدید می آید اما اکران “کلاه قرمزی و بچه ننه و تو و من” همچنان در حاله ای از ابهام هستند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.