پاسخ عوامل سازنده «همه چی آرومه» به اعتراض یک خواننده

سرمایه‌گذار و کارگردان فیلم «همه چی آرومه» به اعتراض حمید طالب‌زاده مبنی بر استفاده از ترانه‌اش در این فیلم پاسخ دادند.

به گزارش ایسنا، علی اسد‌زاده سرمایه‌گذار این فیلم، گفت: قطعا وزارت ارشاد این فیلم را دیده و متوجه شده ربطی به آهنگ بدون مجوز آقای طالب زاده ندارد و حتی بخش کوچکی هم از این ترانه در فیلم استفاده نشده است.

وی افزود: کاش حداقل آقای طالب‌زاده این فیلم را می‌دید و بعد درباره‌‌اش گفت‌وگو می‌کرد. باز تاکید می‌کنم در فیلم اثری از شعر، موسیقی و ترانه «همه چی آرومه» ایشان وجود ندارد.

اسدزاده ادامه داد: نام فیلم هم قطعا در اختیار ایشان نیست که بخواهند نسبت به آن واکنش نشان دهند و اگر ایشان دنبال مجوز گرفتن هستند بهتر است بهانه‌های دیگری برای مصاحبه کردن پیدا کنند.

همچنین مصطفی منصوریار کارگردان این فیلم هم گفت: دو سال صبوری کردم تا «همه چی آرومه» اکران شود ولی امروز آنقدر کاسه صبرم لبریز است که اگر کسی بخواهد بدون دیدن این فیلم راجع به آن نقدی کند حتما پاسخش را خواهم داد.

وی ادامه داد: اگر می‌دانستم خواننده منتسب به ترانه‌ای که امروز نام نخستین فیلم سینمایی‌ام است این قدر ناآگاهانه و صرفا برای آویزان شدن به جریان این فیلم برای دریافت مجوز فعالیتش، بدون دیدن حتی پلانی از فیلم، سخن می‌گوید هیچ گاه نام این فیلم را «همه چی آرومه» نمی‌گذاشتم. کاش ایشان فیلم را می‌دید تا متوجه باشد در فیلم از ترانه‌اش هیچ استفاده‌ای نشده است.

بطبق اعلام پخش‌کننده‌ی فیلم «همه چی آرومه»، این فیلم در سه روز اول اکرانش در ۱۵ سینما، ۲۴ میلیون تومان فروش داشته است.

حمید طالب‌زاده به تازگی با اعتراض به اینکه در فیلم «همه چی آرومه» از یکی از قطعات موسیقی او بدون دریافت هیچ اجازه‌ای استفاده شده است، نسبت به مجوز فعالیت نداشتنش در حالیکه اثر او در فیلم‌های دارای مجوز پخش، استفاده می‌شود انتقاد کرده بود.
 


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.