نمایشگاه از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است

جمعه ۱۹م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

طراح لباس حاضر در نمایشگاه مد :

طراح لباس برند زریر درباره تاثیرات نمایشگاه مد ˝مانتو و پوشش سر˝ گفت: فکر می‌کنم این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه‌های گذشته از پیشرفت خوبی برخوردار بوده است.

رعنا مدبر با تاکید بر نیاز جامعه به فرهنگسازی در زمینه پوشاک و مد در این‌باره به خبرنگار مد و لباس هنرآنلاین گفت: کارهایی که در این نمایشگاه ارائه شده نسبت به دوره های پیش از تنوع و رنگ بندی خوبی برخوردار است.

وی درباره حضور طراحان در نمایشگاه امسال گفت: یکی از انتقادهایم این است که می‌توانست طرح‌های بیشتری شرکت داده شود. گاه دیده می‌شد از یک طراح چند اثر بود در صورتیکه می‌توانستند از طراح‌های دیگر هم استفاده نمایند. برای مثال ما خودمان ۴ کار در این نمایشکاه ارائه دادیم که فقط ۲ کار پذیرفته شد.

وی درباره معیار انتخاب آثار تصریح نمود: از پیش باید بگویند که چه معیاری برای انتخاب آثار در نظر گرفته شده تا طراحان بتوانند طرح‌های بیشتر و بهتری برای نمایشگاه ارائه دهند. به طور مثال در مورد کارهای ما دو کاری که از رنگ‌های تیره استفاده نموده بودیم انتخاب نشدند و کارهای رنگی ما را پذیرفتند.

مدبر درباره اینکه آیا کارهای ارائه شده در نمایشگاه قابلیت رسیدن به تولید انبوه را دارند، توضیح داد: کارها دو بخش داشت که شامل اجتماع و مجلسی بودند. در بخش مجلسی فکر نمی کنم بتوان به تولید انبوه رسید ولی ذر بخش اجتماع کارها امکان این را داشتند که به تولید انبوه برسند.

این طراح لباس یک از مشکلات فعلی در کار خود را تهیه مواد اولیه عنوان نمود و افزود: در حال حاضر تنوع پارچه ها کم شده است و قیمت ها نیز افزایش یافته که سبب بروز مشکلاتی برای کار ما می گردد.

رعنا مدبر درباره نقش تولید نماینده های لباس برای حمایت از طراحان تصریح نمود: اگر تولیدکنندگان در نمایشگاه هایی که برگزار می گردد، نقش داشته باشند و از طراحان شرکت نماینده طرح هایشان را خریداری نمایند و به تولید انبوه برسانند، این کار سبب توسعه بیشتر کار طراحان لباس در جامعه می گردد.

 

انتهای پیام/۶۱
 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.