نمایشگاه بزرگ فروش پاییزه در آمل گشایش یافت

رییس اداره بازرگانی آمل در حاشیه گشایش این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت : در این نمایشگاه نیازمندی های مردم در حدود ۸۰ غرفه در معرض عرضه و فروش قرار گرفته است.

وی افزود : در نمایشگاه فروش پاییزه آمل انواع نوشت افزار ، پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم بهداشتی و آرایشی و موادغذایی پروتیئنی با ۱۰تا ۱۵درصد تخفیف و کمتر از قیمت بازار عرضه خواهد شد.

رئیس اداره بازرگانی آمل گفت : در این نمایشگاه از واحدهای تولیدی هم دعوت خواهد شد تا کالاهای قابل عرضه را به صورت مستقیم و بدون حضور واسطه با کیفیت بالاتری به مصرف کنندگان عرضه کنند.

وی افزود : در نمایشگاه های گذشته عرضه مستقیم کالا در آمل ، بسیاری از مردم خواهان عرضه محصولات باکیفیت تر شدند که این مسئله در نمایشگاه امسال لحاظ شد.

زمانی ، هدف از برپایی نمایشگاه ها فصلی را تعادل در تنظیم بازار و عرضه مستقیم محصولات تولیدی بدون حضور واسطه و حمایت ازمصرف کنندگان برای تهیه مایحتاج عمومی بیان کرد.

رئیس اداره بازرگانی آمل از شهروندان هم خواست با حضور در نمایشگاه فروش پاییزه ، نیازمندی های خود را با قیمت پایین تر از بازار تهیه کنند.

وی گفت : امسال برای نخستین بار نماینده ای برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان در طول زمان برپایی در نمایشگاه حضور خواهد داشت.

او اضافه کرد : ماموران و بازرسان رسیدگی به شکایات بازرگانی نیز در نمایشگاه حضور خواهند داشت و مردم هم می توانند اعتراض و شکایت های خود را از طریق تلفن گویای ۱۲۴اطلاع دهند.

شهرستان آمل حدود ۴۰۰هزارنفر جمعیت دارد.ک/۳

۷۳۲۷/۱۶۵۴

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.