نمایشگر ۱۷۵ درجه‌ای برای لذت بردن از بازی‌ها

نوشته شده توسط h.homaei در تاریخ ۲۵ تیر

حامد همائی راد: یک شرکت سوئدی بنام Norman Design به تازگی موفق به ساخت نمایشگر عظیم‌الجثه و خمیده‌ای شده است که به ادعای این شرکت پُرتابل نیز است. البته با در نظر گرفتن اینکه این نمایشگر به همراه تجهیزات جانبی خود بیش از ۵۰ کیلوگرم وزن دارد و برپاسازی آن حداقل ۱ ساعت زمان می‌برد، شاید شما ترجیح دهید آن را در گوشه‌ای از اتاق بازی خود جای داده و ثابت کنید. میزان انحنای این نمایشگر ۱۷۵ درجه است.

تصویر این نمایشگر عظیم ۱۶۰ اینچی از طریق پروژکتورهایی تامین می‌شود که در پشت آن بصورت یکپارچه و هماهنگ تعبیه شده‌اند و از طریق یک PC بازی قدرتمند و نرم‌افزار مخصوص به خود کنترل می‌شوند.

این دستگاه شما را به کلی مجذوب صفحه نمایش می‌کند، اما همان طور که احتمالا حدس زده‌اید قیمت آن نیز نباید چندان ارزان باشد. نمایشگر در حقیقت قسمتی از یک کیت شبیه‌سازی مسابقات اتومبیل‌رانی F1 است که شامل یک صندلی با قابلیت حرکت و کنترلرهای مخصوص خود است، کل مجموعه با قیمتی حدود ۱۱۴ هزار دلار به فروش می‌رسد، که البته بنابه گفته‌ سازنده می‌توانید نمایشگر آن را به تنهایی و جداگانه نیز خرید کنید.

با تمامی این تفاسیر در صورتی که تصمیم به خرید دارید در نظر داشته باشید که خرید این مجموعه برایتان حداقل به اندازه‌ی قیمت یک اتومبیل نیمه لوکس آب خواهد خورد!

لینک یوتیوب

منبع

Print FriendlyPrint Get a PDF version of this webpage PDF

پستهای مشابه

  1. Infinity Blade، یک بازی بی‌نظیر برای آیفون
  2. زاویه جادویی ۷۰ درجه، برای فروش بیشتر لپ‌تاپ‌ها در فروشگاه‌های اپل
  3. نوستالژی بازی‌های آتاری روی آی‌پد و آی‌فون!
  4. خون‌بازی
  5. توسط یک زوج چینی صورت گرفت: فروش سه فرزند برای انجام بازی‌های آنلاین!


یک پزشک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.