نماینده مجلس : روند توسعه میاندوآب، شاهین دژ و تکاب امسال چشمگیر خواهد بود

۱۷فروردین۱۳،

مهدی عیسی زاده روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به توافقات بودجه ای که با استاندار آذربایجان غربی صورت گرفت، اعتبارات و اقدامات خوب و قابل توجهی برای توسعه شهرستان های یاد شده اتخاذ شده و به زودی عملیاتی خواهند شد.

وی اضافه کرد: در این جلسه مشترک که امروز / شنبه / برگزار شد، استاندار آذربایجان غربی موافقت کرد، افزون بر ۱۴۰میلیارد ریال اعتبار ویژه به پروژه های عمرانی شهرستان های میاندوآب، شاهین دژ و تکاب اختصاص یابد.

عیسی زاده یادآور شد: در جلسه امروز همچنین اعلام شد که صدردصد اعتبارات پروژه های مهم و شاخص شهرستان های یاد شده امسال تامین می گردد که با تحقق این تصمیم، شهرستان های میاندوآب، تکاب و شاهین دژ شاهد شتاب توسعه در بخش های عمرانی خواهند بود.

وی در خصوص ادامه روند اجرایی پروژه بزرگراه میاندوآب – ارومیه گفت: برای اجرای این پروژه امسال ۶۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته بود صددرصد این مبلغ امسال پرداخت خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از تصمیم گیری برای ساخت پلی تازه در کنار پلˈ لیلان چایˈ شهر میاندوآب خبر داد و افزود: برای اجرای این پروژه نیز ۲۰ میلیارد ریال اختصاص داده شد که با اجرای آن مشکل تردد در دو سوی رودخانه به نحو چشمگیری تسهیل خواهد شد.

عیسی زاده یاد آور شد: در این جلسه همچنین مقرر شد ۴۰ میلیارد ریال برای تعریض و ساماندهی جاده میاندوآب – شاهین دژ – تکاب اختصاص یافته و عملیات ساماندهی و حذف نقاط اتفاق خیز این محور با سرعت بیشتری در سال جاری نیز ادامه یابد.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین دژ اضافه کرد: در این جلسه همچنین استاندار آذربایجان غربی موافقت کرد که اعتبارات ویژه برای طرح های مهم و اثرگذار اختصاص یابد که پروژه آبرسانی شهر تکاب ، ادامه عملیات آبیاری و زهکشی سد ساروق و پروژه آب و فاضلاب میاندوآب از جمله این طرح ها بود.

وی با تقدیر از توجه ویژه وزیر نفت و استاندار آذربایجان غربی به پروژه پتروشیمی میاندوآب گفت: در صدد هستیم با مساعدت مسوولین استانی و کشوری عملیات اجرایی این طرح را نیز در سال جاری آغاز کنیم.

۸۱۳۷/۵۸۳

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.