نمی‌خواستم بازی با سپاهان را از دست بدهم

۲۸ام بهمن ،

غلامرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص بازی مقابل گهر اظهار داشت: همانطور که از قبل تصور می‌کردیم با توجه به اینکه لیگ برتر به روزهای آخر خود نزدیک می‌شود بازی با تیم‌های پایین جدول مانند بالای جدولی‌ها بسیار سخت و سرنوشت‌ساز است.

وی افزود: تیم‌هایی مثل گهر چون چیزی برای از دست دادن ندارند می‌خواهند خود را به هر طریقی که شده ثابت کنند ما در بازی با گهر استارت خوبی زدیم و با وجود لایه‌های دفاعی حریف فرصت‌های قابل توجهی را به دست آوردیم اما به یکباره در نیمه دوم در ساختار دفاعی کمی ضعیف عمل کردیم و حریف هم به ۲ گل رسید.

رضایی خاطرنشان کرد: از همه چیز مهم‌تر این بود که به بازی برگشتیم ما ۳ امتیاز بازی با گهر را می‌خواستم و به همین دلیل بچه‌ها تا دقیقه ۹۰ جنگیدند و مزد زحمات‌مان را گرفتیم.

وی در خصوص حرف و حدیث دربارهٔ داوری بازی نیز گفت: همانطور که یک بازیکن اشتباه می‌کند داوران هم اشتباه می‌کنند چون آنها هم باید در یک لحظه تصمیم بگیرند. من باز هم می‌گویم در بازی مقابل گهر موضوع خاصی نبود که آخر بازی برخی‌ها اعتراض می‌کردند خوشبختانه فیلم بازی هست و هیچ چیز را نمی‌شود عوض کرد ما باید احترام داوران‌مان را در این فوتبال نگه داریم چون آنها زحمات زیادی می‌کشند.

رضایی در خصوص بازی مقابل سپاهان نیز گفت:‌ پس از بازی با گهر که واقعاً یک معجزه شد که به این بازی رسیدم و جا دارد ۱۰۰ بار دیگر از کادر پزشکی تشکر کنم اصلاً دوست نداشتم بازی با سپاهان را در این شرایط خوبم از دست بدهم اما مثل اینکه شانس با من یار نیست. خیلی سعی کردم که درگیر نشوم و یک طوری از دست داور فرار کنم که کارت نگیرم اما نشد. روز قبل بود که از طریق سرپرست تیم یقین پیدا کردم که بازی با سپاهان را از دست داده‌‌ام.

وی افزود: سپاهان یکی از بهترین‌ تیم‌های ایران است. تیم‌هایی که مقابل پرسپولیس فوتبال بازی کنند قطعاً به مشکل می خورند و دربارهٔ این موضوع شک نکنید.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.