نمی خواهم در تلویزیون پر کار باشم

یکشنبه ۷ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

افسانه پاکرو در گفت و گو با هنر آنلاین

بازیگر سریال در مسیر زاینده رود گفت که بسیار علاقه ای iبه پر کار بودن در تلویزیون ندارد چون پر کار بودن iبه کیفیت کار لطمه می زند.

افسانه پاک رو جزو نسل جوان بازیگری سینما و تلویزیون ایران است که در این چند ساله پیشرفت خوبی در کار بازیگریش داشته است . حضور در فیلمهای ” رویای خیس ” ، ” چشم ” و مجموعه ” در مسیر زاینده رود ” و ایفای نقش های متفاوت این ویژگی را برای پاک رو iبه ارمغان آورده است . که جایگاه خوبی در بازیگری iبه دست بیاورد .

این بازیگرسینما و تلویزیون در گفت وگو با هنر آنلاین در باره حضورش در مجموعه تلویزیونی ” تکیه بر باد ” iبه کارگردانی محمود معظمی عنوان نمود : نقش ملیحه نقش متفاوت و جذابی بود و ویژگی های یک شخصیت کامل را داشت و مثل یک آدم معمولی حاوی نقاط ضعف و قدرت بود . در تلویزیون کمتر این نوع نقش های جذاب و چند وجهی iبه خصوص برای خانم ها نوشته می گردد .

این بازیگر با اشاره iبه محوری بودن شخصیت ملیحه عنوان نمود : نقش من ، فرامرز قریبیان و مهدی فخیم زاده نقش های محوری مجموعه بودند که سبب شکل گیری درام داستان می شدند . شخصیت ملیحه در عین جوان بودنش با توجه iبه تفکراتی که داشت حاوی اوج و فرودهای بسیاری بود و حضورش موقعیتهای متفاوتی را در مجموعه iبه وجود می آورد

بازیگر ” رویای خیس ” در مورد ویژگی های حضور در تلویزیون و ارتباط با مخاطب انبوه تاکید نمود : . در سال ۸۳ در مجموعه ” رسم عاشقی ” اولین حضور تلویزیونیم را تجربه نمودم . سه سال پیش هم در مجموعه ” در مسیر زاینده رو د ” iبه کارگردانی حسن فتحی در نقش یک دختر عادی روستایی iبه نام طوبی بازی داشتم . مجموعه ای که در ارتباط با مخاطب بسیار موفق بود . در این سالها پیشنهادات بسیاری برای بازی در مجموعه های تلویزیونی داشتم که تمایلی نداشتم در این مدیوم چندان پر کار باشم . پر کاری iبه کیفیت کار بازیگر لطمه می زندو ترجیح می دهم کاری را قبول کنم که در وهله اول فیلمنامه خوبی داشته باشد .

پاک رو در مورد در باره وضعیت شکل گیری شخصیت ملیحه افزود : در آغاز کار بیش از چند قسمت از مجموعه نوشته نشده بود و بتدریج فیلم نامه نوشته شد و در این زمینه نقش ملیحه با کارگردان تعامل و هم فکری خوبی داشتم .

بازیگر ” در مسیر زاینده رود ” در باره استقبال مردم از این مجموعه گفت : iبه سبب جذابیت داستان و حضور بازیگران محبوب و نام آشنایی مثل فرامرز قریبیان و مهدی فخیم زاده استقبال مردم از مجموعه خوب بوده است و در برخوردهایی که با مردم در کوچه و خیابان داشتند از ویژگی های خوب کار سخن می گفتند .

پایان پیام/
 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.