نهایی شدن گزارش کمیسیون امنیت دربارهٔ فوت ستار بهشتی

۵ م دیماه ،

uu.jpg

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از نهایی شدن گزارش این کمیسیون در خصوص فوت ستار بهشتی خبر داد.

حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: مصطفی محمدنجار وزیر کشور برای پاسخگویی به سؤالات تعدادی از نمایندگان در جلسه امروز کمیسیون حضورپیدا کرد.

وی ادامه داد: پرسش اول از طرف یونس اسدی نماینده مشکین‌شهر مطرح شد و سؤال ایشان دربارهٔ بعضی نابسامانی‌های نیروی انتظامی بود و اینکه عده‌ای قانون‌شکن امنیت اجتماعی مردم را بر هم می‌زنند و نیروی انتظامی برخورد لازم را انجام نمیدهد یا برخورد قاطع صورت نمی‌گیرد که وزیر کشور در پاسخ با اشاره به اقدامات و حضور نیروی انتظامی در فراهم کردن امنیت اجتماعی به این سؤال پاسخ داد، پس از توضیحات وزیر، نماینده مشکین‌شهر دو هفته فرصت خواست تا در این زمینه اعلام‌نظر قطعی کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سوال علی مطهری نماینده تهران در خصوص فوت ستار بهشتی تصریح کرد: وزیر کشور با اشاره به گزارشات ارائه شده توسط مراجع ذی‌ربط و کوتاهی پلیس، سبب قصور را مطرح کرد که علی مطهری از این توضیحات قانع نشد.

نماینده ورامین در مجلس خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه امروز، سؤال آقایان عبدالکریم حسینی‌زاده و رسول خضری مبنی بر سبب امنیتی کردن استان آذربایجان غربی توسط استانداری و فشارهای بی‌رویه به مرزنشینان استان و افزایش نارضایتی از عملکرد استاندار بود، نمایندگان نقده و پیرانشهر، با انتقاد از تعاملات نادرست و عدم تعاملات سازنده استاندار با نمایندگان مردم گفتند که این نوع اقدامات منجر به فشار بیشتر به مردم می‌شود.

نقوی حسینی افزود: پس از پاسخ وزیر کشور، عبدالکریم حسین‌زاده دو هفته فرصت خواست تا در صورت بهبود شرایط، اعلام نظر قطعی خواهد کرد، در ضمن سؤال مذکور منطقه‌ای شناخته شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان یاد آور شد: در پایان جلسه امروز، گزارش کمیسیون در مورد فوت ستار بهشتی وبلاگ‌نویس نهایی شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.