نهضت عاشورا تحولات بزرگی در جهان ایجاد کرده است

۲۸ آبان ،

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به نام عاشورا برپا شده است، گفت: بسیاری از قدرت‌های غربی تلاش کردند که نامی از عاشورا باقی نماند چرا که عاشورا توانسته بود منشأ تحولات بزرگی برای حفظ اسلام و رفع محرومیت از ملت‌های ستم دیده باشد.

به گزارش تفسیری خبرنگار حقوقی- قضاییممتازنیوز، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در مراسم عزاداری سیدالشهداء(ع) در جامعه اسلامی مهندسین بااشاره به رسالت پیامبر(ص) اظهار داشت: پیامبر اکرم توانست به عنوان آخرین خلیفه خداوند بر روی زمین ارتباط انسان با خدا، خود، دیگران و عالم را تنظیم کند.

معاون اول قوه قضاییه با تأکید بر وجوه‌های حقیقی، ذهنی و اجرایی دین تصریح کرد: قیام عاشورا برای حفظ وجهه اجرایی دین از سوی امام حسین (ع) صورت گرفته است.

وی با تأکید بر سخنان مقام معظم رهبری در کرمانشاه گفت: این کشور و این نظام بر اساس قیام عاشورا شکل گرفته است و توانسته حق مردم مظلوم ایران را به آنها بازگرداند.

حجت‌الاسلام رئیسی با اشاره به نقش تحزب در کشور ادامه داد: احزاب و تشکل‌های سیاسی وظیفه امر به معروف و نهی از منکر برعهده دارند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به نام عاشورا برپا شده است، اظهار داشت: بسیاری از قدرت‌های غربی تلاش کردند که نامی از عاشورا باقی نماند چرا که عاشورا توانسته بود منشأ تحولات بزرگی برای حفظ اسلام و رفع محرومیت از ملت‌های ستم دیده باشد.

معاون اول قوه قضاییه افزود: درحال حاضر فریاد “هیهات من الذله” در جهان اسلام  فراگیر شده است و و نهضت حسینی آمادگی ایثار در میان مسلمانان را بوجود آورده است.

انتهای پیام/پ۳


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.