نوجوانان لرستانی رمان “توران تور” را نقد کردند

چهارشنبه ۲۸ تیر – ۰۴:۳۷:۵۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- کتاب ‘توران تور’ عباس جهانگیریان از مجموعه رمان نوجوان امروز در نشست ادبی ‘دو پنجره’ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان نقد شد.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، این نشست که با همکاری مرکز آفرینش‌های ادبی کانون استان لرستان برگزار شد ۱۲۴ عضو نوجوان فعال مراکز کانون این استان با حضور عباس جهانگیریان به نقد و بررسی کتاب “توران تور” پرداختند.
جهانگیریان ضمن ابراز خرسندی از حضور در این نشست خطاب به نوجوانان گفت: یکی از ویژگی‌های مثبت و قابل تحسین شما، اطلاعات و آمادگی‌تان با موضوع کتاب، خوانش دقیق کتاب و پختگی در چگونگی نقد و بررسی همه جانبه‌ی کتاب است.
این نویسنده در ادامه از مراحل مختلف خلق یک داستان برای مربیان و اعضای کانون لرستان سخن گفت و کودکان و نوجوانان را به مطالعه بیشتر کتاب تشویق کرد.
این نشست با هدف آشنایی اعضای ادبی کانون با نویسندگان کتاب، بالا بردن سطح کیفی فعالیت‌های ادبی و قدرت نقد و تقویت اعتماد به نفس آن‌ها، در مرکز فرهنگی، هنری شماره ۳  کانون خرم‌آباد برگزار شد.
در بخشی از این نشست محمدتقی کاییدی مدیر کانون استان لرستان نیز ضمن خوش‌آمد‌گویی گفت: این نشست‌ها موجب می‌شود که اعضا با قرار گرفتن در کنار نویسندگان آثار موجود در مراکز کانون، احساس دوستی و نزدیکی با آن‌ها داشته باشند و با توجه به نیازهایشان صادقانه انتقادها و پیشنهاد‌های خود را با نویسندگان این کتاب‌ها در میان بگذارند.
در ادامه کارشناس ادبی کانون لرستان با بیان این‌که یکی از برنامه‌های جذاب و موفق در مرکز آفرینش‌های ادبی، برگزاری نشست‌ با حضور شاعران و نویسندگان و برگزاری برنامه‌ی دو پنجره است، افزود: زمانی که اعضا خود را در کنار نویسنده یا شاعر احساس ‌کنند، انگیزه‌ی نوشتاری و تلاش برای تقویت نگاه زیبایی‌شناسانه در آن‌ها تقویت می‌شود و در بالا بردن اعتماد به نفس آنان در خوب صحبت کردن و نگاه درست به زندگی تاثیر به سزایی خواهد داشت.
دسترسی به این خبر به همراه تصویر و خبرهای دیگر در پایگاه اطلاع‌رسانی کانون با نشانی www.kanoonnews.ir  امکان‎پذیر است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۸۱۶۳۷۵۸۳۹۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.