نوسازی ۲۰۰ دستگاه واگن مسافری/ ورود ۱۷ دستگاه واگن ۴ تخته به ناوگان حمل و نقل

منصور عرب یارمحمدی در گفتگو با مهر با اشاره به نوسازی واگن های مسافری، اظهار داشت: امسال حدود ۲۰۰ واگن برای نوسازی به شرکت های مربوطه ارسال شد که با توجه به کاهش این تعداد واگن از مسیرهای مختلف، پیش بینی می شود که امسال با کاهش تعداد جابجایی مسافر روبرو باشیم.

معاون حمل و نقل مسافری شرکت راه آهن با بیان اینکه امسال بر کیفیت خدمات دهی تاکید بیشتری داریم، گفت: سیاست شرکت راه آهن در سال جاری افزایش سطح کیفی خدمات است که بصورت ویژه مورد توجه قرار می گیرد ضمن آنکه موضوع کمی خدمات هم همانند سال های گذشته ادامه می یابد.

وی با اشاره به ورود ۱۷ دستگاه واگن ۴ تخته به ناوگان حمل و نقل ریلی، بیان کرد: امسال این تعداد از واگن ها به ناوگان اضافه می شوند و شرکت راه آهن هم برای حضور شرکت های خصوصی با هر تعداد ناوگان در مسیرهای مختلف اعلام آمادگی می کند.

معاون حمل و نقل مسافری شرکت راه آهن با اشاره به جابجایی مسافران تابستانی در سال گذشته، گفت: ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مسافر در سال گذشته جابجا شدند که امسال با توجه به کاهش تعداد ناوگان، امکان کاهش این تعداد وجود دارد.

وی با تاکید بر افزایش کیفی خدمات در مسیرهای پر تردد، بیان کرد: ساخت نمازخانه، سکوها و نظارت ویژه بر ارایه خدمات به مسافران از برنامه های شرکت راه آهن برای سفرهای تابستانی است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.