نکات مثبت وزارت عباس آخوندی

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

رییس جامعه مهندسان مشاور ایران در واکنش به انتخاب عباس آخوندی به عنوان وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم گفت: گزینه پیشنهادی برای این وزارتخانه نکته‌ مثبتی برای بهبود وضعیت عمومی مسکن است.

به گزارش ممتاز، عطاء‌الله آیت‌الهی در گفت‌وگو با خبرنگار مسکن خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان این‌که این وزیر پیشنهادی را به عنوان نیروی کارآمد و خوش‌فکری در حوزه مسکن می‌شناسد، اظهار امیدواری کرد وضعیت عمومی مسکن روبه‌ بهبود رود و طرح‌های مسکن مهر به نتیجه برسند.

وی دربارهٔ‌ این‌که وزیر پیشنهاد شده باید هم به حوزه راه و هم به حوزه شهرسازی و مسکن توجه کند، افزود: قاعدتا برای هر یک از بخش‌ها معاونت‌های مستقلی تعیین می‌شود که با توجه به سوابق کاری وی در حوزه راه و ساختمان، به نظر می‌رسد در این زمینه موفق باشیم.

رییس جامعه مهندسان مشاور ایران با اشاره به ادغام دو وزارتخانه راه و ترابری و مسکن و شهرسازی نیز گفت: گرچه ادغام کار درستی نبود اما در حال حاضر تفکیک به زودی صورت نمی‌گیرد؛ بنابراین وزیر آینده باید با در نظر گرفتن معاونت‌های توانمند به خوبی این دو بخش را مدیریت کند.

آیت‌الهی با اشاره به وجود ظرفیت‌های مسکن کشور اظهار کرد: باید در دولت بعدی مشکلات مسکن مهر و واحد‌های نیمه‌تمام برطرف شود. همچنین انبوه‌سازی‌ها دنباله‌دار باشند.

وی تاکید کرد: مسکن کشور نیازمند اجرای طرح جامع مسکن و احیای طرح‌های پیشین است که قابلیت اجرا و به‌ روز شدن را دارند.

منبع: ایسنا



آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.