نگاه عمیق رئیس جمهور در چینش کابینه

اردیبهشت ۱۴۰۳

ایرانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

دبیر جبهه اعتدالگرایان گفت: حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر روحانی با نگاه عمیق و اعتدال گرایانه و باور به تنوع سیاسی موجود در کشور کابینه یازدهم را چینش کرده است.

جمشید ایرانی دبیر جبهه اعتدالگرایان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به نقاط قوت و ویژگی‌های مثبت، وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور به مجلس گفت: رئیس‌جمهور با اشراف کامل و جامعی که به شرایط کشور و مسائل داخلی و بین المللی دارد کابینه دولت یازدهم را انتخاب کرده است.

دبیر جبهه اعتدالگرایان تصریح کرد: حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر روحانی با نگاه عمیق و اعتدال گرایانه و باور به تنوع سیاسی موجود در کشور، کابینه یازدهم را چینش کرده است.

ایرانی با اشاره به تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌های ویژه توسط رئیس‌جمهور برای انتخاب وزرا اظهار داشت: کارگروه‌های تخصصی در دو حوزه سخت افزار و نرم افزار، برنامه‌هایی را برای برون رفت کشور از شرایط موجود تدوین کردند و برمبنای همین برنامه‌ها، گزینه های تصدی وزارتخانه‌ها به مجلس معرفی شدند.

دبیر جبهه اعتدال گرایان افزود: توجه و عنایت دکتر روحانی به آشتی ملی و وفاق در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی می‌تواند روند غلبه بر مشکلات بین‌المللی را تسهیل کند.

ایرانی ادامه داد: اشخاصی که بحث وابستگی برخی از وزرای پیشنهادی را به فتنه ۸۸ مطرح می کنند قصد آسیب زدن به نگاه اعتدالی رئیس‌جمهور را دارند.

دبیر جبهه اعتدال گرایان با اشاره به سابقه درخشان وزرای پیشنهادی بیان داشت:محمود حجتی وزیر پیشنهادی کشاورزی در دوران دفاع مقدس از بازوان اصلی جهاد سازندگی و از چهره‌های شاخص سنگرسازان بی سنگر محسوب می‌شد.

ایرانی ادامه داد: زنگنه گزینه پیشنهادی وزارت نفت، از چهره‌های سالم نظام جمهوری اسلامی است که پس از پایان دوران مسئولیتش در وزارت نفت، به جهت اهتمام به منافع ملی، پیشنهاد شرکت قطری را برای در اختیار گذاشتن تجربیاتش به شرکت مذکور، نپذیرفت.

وی افزود: هاشمی گزینه پیشنهادی وزارت بهداشت، از جمله کارآفرینان عرصه پزشکی کشور محسوب می‌شود که با تلاش خود، ایران را به قطب چشم پزشکی جهان تبدیل کرده است.

ایرانی با اشاره به قابلیت‌های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی گفت: تمامی اشخاصی که سابقه همکاری با آخوندی را دارند، به نگاه استراتژیک و بلندمدت وی اذعان دارند و تاکید برخی مخالفان به انتخاب ایشان به دلیل انتساب به برخی شخصیت‌ها، نوعی عوام فریبی است.

دبیر جبهه اعتدال گرایان در پایان خاطر نشان کرد: باتوجه به شرایط کشور و مشکلات ناشی از تحریم‌ها، رای اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی می‌تواند در کوتاه مدت مثمر ثمر باشد و نقشه های دشمنان نظام جمهوی اسلامی را خنثی کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.