نیروی دریایی ارتش بازوی پر توان جمهوری اسلامی ایران است

۳۰م دیماه ،

_MG_3515.JPG

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی علی‌رغم تنگناهای موجود توانسته خود را به اثبات برساند و به بازوی توانای جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریایی تبدیل شود.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، در مراسم تقدیر از رسانه ملی و قرارگاه رسانه‌ای رزمایش دریایی ولایت ۹۱ نداجا که به همت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، امیر سرتیپ محمد حسین دادرس معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نگاه راهبردی به قدرت از قبل تا امروز، گفت: زمانی نیروی­ زمینی در نبردهای نظامی تعیین‌کننده بود و دنیا تحت تاثیر نظریه هارت­لند‌ها (قلب جهان) به این نیرو اهمیت می‌داد، ولی در دوره‌های بعدی به سایر نیروها – نیروی دریایی و هوایی – منتقل شد.

وی با بیان اینکه در دهه‌های بعد نظریه‌های تازهتر، مدل رفتاری را مبنای حرکت دنیا دانست، اظها داشت: در عصر حاضر هم حرکت‌ها ناشی از فکر و ذهن در قالب جنگ نرم طراحی می‌شود و در اینجا رسانه‌ها به عنوان سربازان صحنه رزم، مطرح می باشند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران اهمیت کار رسانه‌های جمهوری اسلامی را مهم شمرد و گفت: امروز نیروی دریایی راهبردی علی‌رغم تنگناهای موجود توانسته خود را به اثبات برساند و به بازوی توانای جمهوری اسلامی ایران در عرصه دریایی تبدیل شود به گونه‌ای که رعب و وحشتی در دل دشمنان انقلاب اسلامی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات نیروی دریایی ارتش به میزان بالایی وابستگی به خارج ندارد، گفت: قطعاً ظهور و بروز این توانمندی بیش از هر چیز از طریق رسانه‌ها خصوصا رسانه ملی امکان‌پذیر است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.