نیک بین: اعتراض خیابانی سینماگران امری طبیعی است

۱۲م آذر ،

در واکنش به اعتراضات اخیر/۴

سینماپرس-گروه سینما/ تهیه کننده «تنهایی پر هیاهو» در مورد اعتراضات اخیر در مقابل ارشاد این نوع واکنش ها را از جانب سینماگران امری طبیعی عنوان کرد.

محمد نیک بین تهیه کننده سینما در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان این مطلب اظهار داشت: اگر قرار است تمامی مسائل سینما در خیابان و به صورت تظاهرات مطرح شود، بهتر است سینماگران نیز نقطه نظرات خود را از طریق همین اعتراضات خیابانی اعلام کنند.

وی تصریح کرد: طی یک سال قبل گروه های مختلف هر اعتراضی که به نمایش فیلم و یا سینما داشتند، به خیابان ها آمده و نظرات خود را اعلام کردند، این درحالی است که سینماگران هیچ گاه در مقابل آنها قرار نگرفتند. خوشبختانه حرکت دیروز سینماگران نشان داد که نظراتی غیر از نظر مخالفان سینما وجود داشته که باید به آن توجه کرد.

وی ابراز داشت: هرچند در تظاهرات دیروز سینماگران حضور نداشتم، اما حرکت اعتراض آمیز آنها را مثبت ارزیابی کرده و شک ندارم که می تواند تاثیرات خوبی برای سینما به همراه داشته باشد.

نیک بین ادامه داد: هرچند تحصن سینماگران را قبول دارم، اما این تحصن، نشان دهنده آن است که سینماگران از شرایط فعلی سینما خسته شده و از نظر اقتصادی تحت فشار می باشند و در این میان تاب تحمل اعمال سلیقه های مختلف را ندارند. چنین اعتراضی از سوی سینماگران کاملا طبیعی است.

انتهای پیام/ر/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۷۷۳


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.