هادی ساعی قهر کرد/ حفاری نیامد

۱۹م اسفند ،

هفته پایانی لیگ برتر تکواندو با غیبت هادی ساعی و تیم حفاری جمعه ۱۸ اسفند در خانه تکواندو تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: هفته های پایانی لیگ برتر تکواندو و لیگ دسته یک نقش جهان بر روی دو شیاپ چانگ خانه تکواندو تهران در حالی برگزار شد که با غیبت اکثر تیم های این دو لیگ، در مجموع سه مسابقه برگزار شد.
غیبت نصر و کرمی
در هفته هفتم دور برگشت لیگ برتر ابتدا تیم های قوامین ناجا صدرنشین و قهرمان احتمالی لیگ برتر به مصاف هم رفتند که ناجا با تساوی چهار به چهار قهرمانی خود را تثبیت کرد.
در دومین بازی نیز شهرداری ورامین پنج بر سه از سد دانشگاه آزاد اسلامی گذشت و نائب قهرمان لیگ لقب گرفت. در این دیدار سجاد خوش سیرت، فرهاد عبدالهی، بهنام بیات، جلال خدامی و حمید رضا بیات پیروزی های تیم شهرداری ورامین را بدست آوردند و مجتبی کرامتی، عباس شیخی و مرتضی یادگاری بردهای دانشگاه را کسب کردند. در بازی سید مجتبی کرامتی از دانشگاه و کاوه رضایی از شهرداری، در حالیکه مسابقه تا ثانیه ۳۲ راند سوم ۲۲ بر ۱۷ به سود کرامتی دنبال می شد، پیام خانلرخانی سرمربی شهرداری در اعتراض به قضاوت داوران با پرتاب حوله به شیاپ چانگ از ادامه مسابقه رضایی جلوگیری کرد.
این اتفاق برای چندین بار است که از سوی خانلرخانی در اعتراض به رای داوران انجام می گردد.
یوسف کرمی و علیرضا نصر آزادانی اردونشینان تیم ملی تکواندو از تیم دانشگاه در این بازی در ارنج مربیان قرار نگرفتند.
حفاری بی خیال لیگ شد
تیم شرکت ملی حفاری ایران با غیبت در مقابل سایپا البرز هشت بر صفر بازنده اعلام شد. این تیم به سبب اختلافات داخل باشگاهی و مشکلات کادر فنی اش در هفته پنجم و ششم دور برگشت در این هفته از مسابقات هم شرکت نکرد.
بدین ترتیب در پایان لیگ برتر با قهرمانی و نائب قهرمانی قوامین ناجا و شهرداری ورامین، تیم های استیل البرز و دانشگاه آزاد اسلامی در مکان های سوم و چهارم ایستادند.
غیبت دسته جمعی نقش جهانی ها
در لیگ دسته یک نقش جهان هم با غیبت چهار تیم که نتیجه مسابقاتشان در هفته پایانی تاثیری روی جدول نداشت، تنها یک مسابقه بین تیم های سلحشور و هیئت قزوین برگزار شد که با برتری پنج بر سه سلحشور این تیم مقام سومی لیگ را بدست آورد و تیم های مقاومت و مناطق نفت خیز جنوب اول و دوم شدند.
در بخش بهترین های لیگ برتر در هفته پایانی مسعود لشگری از قوامین ناجا به عنوان بهترین سرپرست،پیام خانلرخانی از شهرداری ورامین به عنوان بهترین مربی، رحیم صفایی از تهران به عنوان بهترین داور، مجتبی کرامتی از دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان فنی ترین مبارز و تیم صنعت مس کرمان به عنوان تیم اخلاق هفته انتخاب و معرفی شدند.
اعتراض از نوع ساعی
-مراسم اختتامیه این رقابت ها با حضور مسئولان فدراسیون و باشگاه ها برگزار شد که طی آن سازمان لیگ فدراسیون تکواندو از باشگاه ها تقدیر کرد.
-در حاشیه مراسم اختتامیه از مهدی ممتازنیوز و بهزاد خداداد دو قهرمان ارزنده تیم ملی تکواندو همراه با مرتضی کریمی سرمربی تیم ملی و سید حسن زاهدی دبیر اسبق فدراسیون و از قهرمانان تیم ملی پومسه توسط باشگاه استیل البرز و با همکاری فدراسیون تکواندو تجلیل شد. در این مراسم قرار بود که از هادی ساعی پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران و مدیرفنی تیم استیل البرز نیز توسط این باشگاه تجلیل شود که با توجه به اتفاقات هفته قبل لیگ و انضباطی شدن ساعی، وی به حالت قهر در سالن مسابقات حاضر نشد.
-فرزاد عبدالهی ملی پوش مصدوم تیم حفاری، فیض اله نفجم از قهرمانان اسبق تیم ملی، اصغر رحیمی ناظر کمیته ملی المپیک و اعضای تیم ملی بانوان از رقابت های این هفته لیگ بازدید کردند.
– دان هشت این رشته از سوی سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو به جاسم زرگر از پیشکسوتان تکواندو در حاشیه مراسم اختتامیه اهدا شد.

 

 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.