هاشمی‌طبا : غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان سلامتی آنها را تضمین می‌کند

همایش مدیریت ورزش و تفریحات در اوقات فراغت تابستانه برگزار شد؛

خبرگزاری آریا- هاشمی‌طبا برگزاری همایش برنامه‌های اوقات فراغت را، راهی در راستای تضمین سلامت جوانان دانست.

به گزارش خبرنگار ورزشی آریا، هاشمی‌طبا در ابتدای همایش مدیریت اوقات فراغت تابستانه با اشاره به این‌که امروزه پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان تهرانی یک معضل جدی به شمار می‌آید، گفت: اقدام سازمان ورزش شهرداری تهران مبنی بر ارائه الگوهای تفریحی سالم، سلامت جوانان و نوجوانان را تضمین خواهد کرد.

هاشمی‌طبا افزود: اقدامات فرهنگی شهرداری، نظیر توسعه فرهنگ ورزش در کلان‌شهر تهران، بهترین گزینه پیش روی خانواده‌ها برای پرکردن اوقات فراغت فرزندانشان با برنامه‌های سالم تفریحی به شمار می‌رود.

وی در ادامه معاونین و مدیران ورزشی را به تسلط بر کاری که در صدد انجام آن هستند، توصیه کرد و اظهار داشت: در صورتی که کلیه مسئولان به امور مردم نظیر مشکلات، نیازها و سلائق آنها کاملاً احاطه داشته باشند به طور قطع خدماتی شایسته به شهروندان ارائه خواهند کرد.

هاشمی‌طبا همچنین عشق ورزیدن به مردم را کمکی مفید به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان بیان کرد و ادامه داد: کلیه خدمات سازمان ورزش شهرداری تهران از قبیل جشنواره‌های تفریحی – ورزشی، همایش‌ها، توسعه زیرساخت‌های ورزشی، برگزاری مسابقات و برپایی ایستگاه‌های تندرستی تنها با عشق به مردم تقویت شده است.

وی در پایان از تلاش‌های شهرداری تهران در خصوص توسعه ورزش شهروندی و فرهنگ‌سازی ورزش در جامعه قدردانی کرد و شهروندان را به استفاده از امکانات فراهم شده فرا خواند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.