هاشمی‌ طبا:تجهیز شمال تا جنوب پایتخت به امکانات ورزشی ستودنی است

همایش مدیریت ورزش و تفریح در اوقات فراغت تابستانه؛

خبرگزاری آریا- هاشمی ‌طبا، اقدام سازمان ورزش شهرداری تهران را مبنی بر تجهیز شمال تا جنوب پایتخت به امکانات ورزشی ستود.

به گزارش خبرنگار ورزشی آریا، هاشمی‌طبا در همایش”مدیریت ورزش و تفریح در اوقات فراغت تابستانه” که امروز در دانشگاه شهید بهشتی در حال برگزاری است،گفت: از آنجا که یکی از مهم‌ترین نیازهای مردم تهران ورزش است، سازمان ورزش شهرداری تهران با ارائه خدمات ورزشی به کلیه مناطق تهران، پاسخی شایسته به این نیاز داده است.

هاشمی‌طبا با اشاره به این‌که در گذشته‌ای نه چندان دور، شهرداری، تنها مرکزی خدماتی و عمرانی بوده است، افزود: تبدیل شهرداری‌ها به نهادی فرهنگی، اقدامی نوین در راستای فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف از جمله ورزش است.

وی برنامه‌ریزی سازمان ورزش شهرداری تهران در خصوص غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان را یک الزام ندانست، بلکه آن را ناشی از وجود احساس مسئولیت در مسئولین این سازمان برشمرد و افزود: برگزاری مسابقات محلات در سراسر تهران، احداث و راه‌اندازی خانه‌های ورزش محلات و برگزاری جشنواره‌های تفریحی ورزشی اقداماتی است که نشاط، شادابی و سلامت را در جامعه برای شهروندان به ارمغان می‌آورد.

هاشمی‌طبا در پایان، اظهار امیدواری کرد: برنامه‌ریزی‌های منسجم سازمان ورزش شهرداری تهران، کلان‌شهر تهران را از آسیب‌های اجتماعی دور ساخته و فرهنگ ورزش و تفریحات ورزشی را بیشتر از گذشته در تهران عملی کرده است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.