هاینکس:اولویت بایرن،قهرمانی در بوندس لیگاست

۹ م دیماه ،

باواریایی ها در دو سال اخیر رقابت قهرمانی بوندس لیگا را به بوروسیا دورتموند واگذار کردند اما در حال حاضر با ۹ امتیاز فاصله نسبت به لورکوزن، در صدر جدول رقابت ها قرار دارند و ۱۲ امتیاز نیز از دورتموند فاصله گرفته اند.

هاینکس در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه بایرن گفت:” بوندس لیگا روراست ترین رقابت هاست. قهرمانی در لیگ اولویت اصلی ماست. این هدفی است که ما هر فصل به دنبال آن هستیم.

ما در مسیر صحیح قرار داریم و باید همین مسیر را ادامه بدهیم. برای چمپیونزلیگ و جام حذفی هم باید ببینیم چه خواهد شد. همه اعضای تیم با هم کاملا متحد می باشند؛ حتی آنهایی که بازی نمی کنند. این یک تیم فرست کلاس است.”

هاینکس اعلام کرد علاقه ای به صحبت کردن در مورد عملکرد فردی بازیکنان ندارد اما دو بازیکن تیمش را به طور ویژه مورد ستایش قرار داد.

” نمی خواهم در مورد بازیکنان به طور جدا صحبت کنم؛ هرچند باید گفت که یکی دو تا از بازیکنان عالی کار کردند. هواداران و رسانه ها اکنون می توانند درک کنند که چرا ما به دنبال خاوی مارتینس بودیم. او دقیقا همان بازیکنی است که ما در هافبک دفاعی به آن نیاز داشتیم.

مانوئل نویر هم یک دروازه بان استثنایی است. من همیشه اعتقاد داشتم که او می تواند شماره ۱ آلمان باشد و چشم دنیا را خیره کند. فکر می کنم او در سطح ایکر کاسیاس است.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.