هتاکان به ارزش‌های مسلمانان مورد حمایت مجامع حقوق بشرند

اردیبهشت ۱۴۰۳

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر گفت: مجامع حقوق بشر نه تنها محکومیتی برای تروریست‌ها ندارند بلکه در پشت پرده آن‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهند.

“جواد رضایی‌پور” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با تاکید بر اینکه حضرت زینب (س) ادامه دهنده راه امام حسین (ع) بودند، اظهار داشت:‌ حرم حضرت زینب (س) برای شیعیان به خصوص ایرانیان بسیار مورد اهمیت بوده و مسئله عقیدتی است چرا که با قیام سیدالشهدا(ع) مرتبط است.   
 
وی با بیان اینکه بعضی مکان‌ها چه از لحاظ ملی و چه از لحاظ مذهبی مورد احترام قوم،‌ ملت یا گروهی است و حساسیت‌های خاصی برای اشخاصی که به آن پایبند می باشند دارد، تصریح کرد:  تکفیری‌هایی که خود را مسلمان می‌دانند بر نقاطی که شیعیان روی آن بسیار حساس می باشند دست می‌گذارند و به آنان بی احترامی می کنند.
 
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر ابراز داشت:‌ متاسفانه سازمان‌های حقوق بشر نسبت به بی‌حرمتی به علایق مسلمانان و همچنین هتک حرمت به حرم حضرت زینب (س) که برای شیعیان بسیار ارزشمند است بی‌تفاوت می باشند.   
 
رضایی‌پور با بیان اینکه اگر آثار باستانی در کشوری مورد تهدید و تخریب واقع شود گروه‌های مربوطه واکنش نشان می‌دهند، خاطرنشان کرد: مجامع حقوق بشر نه تنها محکومیتی برای تروریست‌ها ندارند بلکه در پشت پرده آن‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهند. 
 
انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.