هتک حرمت استاد زن توسط دانشجو

خانم جوانی با ارائه مرجوعه‌قضایی به سبب هتک‌حرمت و اخاذی از وی در فضای سایبری برای تنظیم شکواییه به این پلیس مراجعه که موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.
ممتازنیوز: رییس پلیس فتا استان خراسان‌رضوی گفت: اعتماد بی‌جا استاد مشهدی به دانشجو سبب هتک حرمت استاد در فضای سایبری شد.

سرهنگ عرفانی درباره این پرونده گفت: خانم جوانی با ارائه مرجوعه‌قضایی به سبب هتک‌حرمت و اخاذی از وی در فضای سایبری برای تنظیم شکواییه به این پلیس مراجعه که موضوع در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

عرفانی ادامه‌داد: در تحقیقات اولیه از این خانم که استاد دانشگاه است، مشخص شد دانشجوی وی که از بیماری‌اش مطلع شده، به قصد اخاذی به او نزدیک و با اغفال استاد خویش، وی را ترغیب به انرژی درمانی در فضای سایبر، از طریق چاکراه‌های بدن نموده و با بدست آوردن اطلاعات محرمانه و عکس‌های خصوصی استاد خود، آغاز به آزار تهدید و کلاهبرداری از وی نموده است.

عرفانی افزود: کارشناسان پلیس فتا با استعلام از مبادی ذی‌ربط و اقدامات پلیسی موفق به ردیابی متهم در فضای سایبری شدند و به محض شناسایی متهم وی را به پلیس فتا دلالت داده و متهم با دیدن شواهد لب به سخن گشود و به بزه انتسابی خود اعتراف و پس از تحقیقات تکمیلی، پرونده به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شد.

بر اساس اعلام پلیس فتا عرفانی به شهروندان توصیه‌کرد: فضای سایبری مانند لبه تیغ است که اگر در استفاده از آن بی‌احتیاطی شود خطرساز و جبران‌ناپذیر است. پس دقت نمایید که به هیچ عنوان اطلاعات شخصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید.

خبرگزاری ایسنا

طبقه بندی: خبرها مهم   |   تعداد بازدید: ۱۲۸ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: دوشنبه ۸ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , هت استاد زن, هتک حرمت استاد زن

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.